- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.książka
Wydawnictwo PZWL |
Data wydania 2024 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 428 |
Zapowiedź - przybliżona data wydania: 03.10.2024
Oddajemy do rąk czytelników pierwszą część trylogii poświęconej kombustiologii. Na polskim rynku wydawniczym brakowało współczesnego opracowania dla szerokiej grupy specjalistów włączonych w proces leczenia oparzeń. Pomysłodawcy książki, wybitni lekarze chirurgii plastycznej, zaprosili do współtworzenia rozdziałów specjalistów, z którymi współpracują na co dzień: anestezjologów, lekarzy medycyny ratunkowej, ratowników medycznych, mikrobiologów i psychologów. Dzięki temu powstała interdyscyplinarna publikacja omawiająca kluczowe zagadnienia dotyczące trudnej tematyki oparzeń.
W książce omówiono takie zagadnienia jak: historia leczenia oparzeń, skóra jako bariera ochronna, podstawowe pojęcia, zmiany narządowe i zaburzenia krzepnięcia krwi w chorobie oparzeniowej, zakażenia u pacjentów z ranami oparzeniowymi, oparzenia u dzieci, oparzenia elektryczne, zasady przyjęcia do ośrodka oparzeniowego, rola LPR-u, masowe zdarzenia i katastrofy oparzeniowe, rodzaje opatrunków, bank tkanek, alkohol a ciężkie oparzeni, aspekty psychologiczne.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Nauki przyrodnicze, Medycyna |
Wydawnictwo: | PZWL |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2024 |
Wymiary: | 165x235 |
Liczba stron: | 428 |
ISBN: | 9788301238315 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.