O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Difin |
Oprawa miękka |
Liczba stron 322 |
Opis produktu:
Pacjent z chorobą nieuleczalną wymaga szczególnego, indywidualnego sposobu opiekowania się nim, aby utrzymać go czynnym tak długo, jak tylko to możliwe, uwzględniając preferencje i wolę chorego oraz jego rodziny. Pacjenci w schyłkowym okresie choroby zwykle pozostają pod opieką lekarza rodzinnego, w tym coraz częściej pod specjalistyczną opieką zespołów opieki paliatywnej i w większości wolą umierać w domu. Opieka lekarza rodzinnego powinna więc polegać nie tylko na pomocy czysto medycznej, ale także na działaniach niemedycznych, jak np. poświęcenie choremu więcej czasu na rozmowę, codzienne wspieranie go i otoczenie opieką psychologiczną. Tę ostatnią powinni zostać także objęci członkowie rodzin chorych. Poradnik, którego autorzy mają długoletnie doświadczenie w pracy z pacjentami przewlekle chorymi, jest cennym, usystematyzowanym źródłem podstawowej wiedzy nie tylko dla lekarzy rodzinnych, rodzin pacjentów, studentów kierunków medycznych, ale także innych przedstawicieli zawodów medycznych.
Książka zawiera druki dokumentów, rozporządzenia, linki, informacje, źródła do pozyskania filmów instruktażowych dotyczących opieki nad chorym w domu oraz pełne wersje skal niezbędnych w ocenie ogólnego stanu sprawności chorego oraz jakości życia chorych i nasilenia objawów.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Nauki przyrodnicze, Medycyna |
Wydawnictwo: | Difin |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wymiary: | 176x250 |
Liczba stron: | 322 |
ISBN: | 9788380856400 |
Wprowadzono: | 02.08.2018 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.