- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.O omylnych ludziach, którzy stali się nieomylnymi papieżami
My, Polacy, mamy szczególny stosunek do instytucji papiestwa. Skupiamy się na pontyfikacie Jana Pawła II, przez co nie dostrzegamy, że to zaledwie niewielki fragment historii Watykanu. Historii, w której nie brakuje kontrowersyjnych decyzji, skandali obyczajowych i krwawych konfliktów.
Jak wyglądało życie papieża w średniowieczu? Ile trwało najdłuższe konklawe? Jakie były związki między Stolicą Apostolską a faszystami? Odpowiedzi na te i mnóstwo innych pytań znajdziecie w książce Papiestwo. Fakty niewygodne. Autor wnikliwie bada i opisuje dzieje Państwa Watykańskiego, analizując poczynania kolejnych papieży i zrealizowane przez nich reformy. Wraz z nim mamy okazję wybrać się w fascynującą podróż: od czasów Jezusa z Nazaretu przez mroki średniowiecza i okres napięć związanych z kontrreformacją aż po pełną politycznych intryg współczesność. Nie będziemy jednak iść z pieśnią pochwalną na ustach. Brudne tajemnice, grzeszki i skrywane przez lata patologie są najlepszym dowodem na to, że nie taki Watykan święty, jak go malują
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Literatura faktu, publicystyka, Nauki humanistyczne, Nauki społeczne |
Wydawnictwo: | Novae Res |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2023 |
Wymiary: | 210x130 |
Liczba stron: | 278 |
ISBN: | 9788383138701 |
Wprowadzono: | 05.12.2023 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.