SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Polityka karmienia piersią

Ideologia, biznes i szemrane interesy

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja
przeczytaj fragment

książka

Wydawnictwo Mamania
Oprawa miękka
Liczba stron 410
  • Wysyłka Kup teraz, a produkt wyruszy do Ciebie już w poniedziałek!
    Dotyczy zamówień opłaconych przez PayU, kartą lub za pobraniem.

Opis produktu:

Inspirująca jak "NO LOGO" i poruszająca jak "Fast Food Nation", "Polityka karmienia piersią" ujawnia fundamentalne znaczenie karmienia niemowląt dla zdrowia publicznego w XXI wieku. Co 30 sekund na świecie umiera dziecko, które zachorowało, ponieważ nie było karmione piersią, lecz otrzymywało z butelki mleko w proszku lub inny produkt, stwarzający ryzyko dla zdrowia.
W swojej świetnie udokumentowanej książce Gabrielle Palmer opisuje wyrafinowane techniki, które stosują wielkie korporacje w celu przekonania rodziców, by odwrócili się od karmienia piersią. Żądza zysku firm produkujących żywność dla niemowląt w sposób systematyczny podważa pewność siebie matek i ich wiarę w zdolność wykarmienia piersią swoich dzieci.
"Polityka karmienia piersią" prezentuje radykalnie nowe spojrzenie na sprawę, która dotyczy nie tylko matek, lecz wszystkich członków naszego społeczeństwa: mężczyzn i kobiet, rodziców i bezdzietnych, starych i młodych.


Gabrielle Palmer - jest ekspertką żywieniową i działaczką społeczną. W latach 70. pracowała jako doradczyni laktacyjna. Współtworzyła brytyjską organizację Baby Milk Action. We wczesnych latach 80. w Mozambiku jako wolontariuszka organizowała kampanie społeczne dotyczące karmienia niemowląt, w szczególności zwracające uwagę na nieetyczny marketing żywności dla niemowląt. W latach 90. współprowadziła kurs International Breastfeeding: Practice and Policy w londyńskim Institute of Child Health. Następnie na dwa lata wyjechała do Chin, gdzie współpracowała z kilkoma różnymi organizacjami, zajmującymi się tematyką zdrowia publicznego i rozwoju. Pracowała także dla nowojorskiego UNICEF-u jako urzędniczka do spraw HIV i karmienia niemowląt. W ostatnich latach wykładała również w London School of Hygiene and Tropical Medicine, gdzie sama niegdyś studiowała dietetykę. W 2009 roku przeszła na emeryturę. Jest mamą i babcią.

Tytuł oryginalny: The Politics of Breastfeeding: When Breasts are Bad for Business
Tłumaczenie: Anna Rogozińska
S
Szczegóły
Dział: Książki
Promocje: okazje do -60%,  Tania Książka,  wysyłka 24h
Kategoria: Literatura faktu, publicystyka,  Nauki humanistyczne,  Pedagogika,  Historia i teoria wychowania,  książki o wychowaniu dzieci
Wydawnictwo: Mamania
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 160x240
Liczba stron: 410
ISBN: 978-83-62829-28-6
Wprowadzono: 19.05.2011

RECENZJE - książki - Polityka karmienia piersią, Ideologia, biznes i szemrane interesy - Gabrielle Palmer

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: