- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.książka
Wydawnictwo Wolters Kluwer |
Oprawa miękka |
Publikacja składa się z kazusów dotyczących różnych instytucji prawa procesowego cywilnego. Autorzy przedstawili urozmaicone stany faktyczne, odzwierciedlające rzeczywiste sprawy sądowe, dzięki czemu kazusy charakteryzują się różnym stopniem skomplikowania i złożoności w zależności od podejmowanych problemów. Wszystkie kazusy zostały skonstruowane według jednolitego schematu - po przedstawieniu stanu faktycznego wyodrębniono najważniejsze problemy procesowe i je omówiono, a następnie zaprezentowano rozwiązanie. Każdy kazus jest uzupełniony o praktyczne wskazówki pomocne przy sporządzaniu pism procesowych oraz dokonywaniu innych czynności procesowych. Ponadto wskazano najważniejsze pozycje literatury oraz orzecznictwo, ułatwiając tym czytelnikom dotarcie do źródeł poświęconych danej problematyce. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów prawa oraz aplikantów wszystkich zawodów prawniczych. Zainteresuje również prawników praktyków, zwłaszcza w odniesieniu do instytucji, które budzą wątpliwości interpretacyjne. Może także służyć pracownikom naukowym jako pomoc dydaktyczna w ramach zajęć z postępowania cywilnego.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Promocje: | nowości, wysyłka 24h |
Wydawnictwa: | Wolters Kluwer |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Oprawa: | miękka |
ISBN: | 9788383589824 |
Wprowadzono: | 05.10.2024 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.