O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Złote myśli |
Data wydania 2008 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 107 |
- Wysyłamy w 24h - 48h
-
Opis produktu:
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę `Spotkanie z klientem` Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu. Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, Artur Wojciechowski zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury. Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie. Jak sam o sobie mówi: Jestem trenerem praktykiem. Dlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej? Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet, jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie. Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coś innego związanego ze sprzedażą bezpośrednią. Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiększania bazy swoich klientów, kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji i pozyskiwania nowych kontaktów dzięki tym, którymi już dysponujesz. Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą naturą, jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej. Z pewnością już zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie stałego dopływu nowych klientów. Aby maksymalnie ułatwić Ci to zadanie powstał unikalny poradnik: Skuteczne poszukiwanie klientów. Zawiera on 100 stron z wiedzą, która znaczy być albo nie być w zawodzie samodzielnego sprzedawcy.
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.