SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Praktyka zarządzania klubem piłkarskim Strategia, struktura, tożsamość

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo CeDeWu
Data wydania 2024
Oprawa miękka
Liczba stron 354
  • Wysyłamy w 2 - 3 dni + czas dostawy Ten produkt może nie dotrzeć do Ciebie przed Świętami!
  • DPD za 5,99

Opis produktu:

W książce poruszono problemy myślenia strategicznego w nowoczesnych klubach piłkarskich. Można w niej znaleźć odpowiedzi na pytania: Na jakie problemy napotykają właściciele i zarządzający klubami? Dlaczego sukces w klubowej piłce jest tak trudny do osiągnięcia? W jaki sposób budują swoje strategie te największe kluby piłkarskie, a w jaki mniejsze? Jak niektóre elementy strategii wyglądają w Manchesterze United, Realu Madryt, FC Barcelonie, FC Kopenhadze, Vitesse Arnhem, SCR Altach czy FC Vaduz? Jak buduje się strategie pionu sportowego? Co odróżnia te strategie w RB Lipsk, Atalancie Bergamo i SIGP Szanghaj? Na czym opiera tę budowę londyński Brentford? Na jakich czynnikach sukcesu oparły swoje akademie piłkarskie Ajax Amsterdam, FC Lugano, RC Lens czy Dinamo Zagrzeb? Na czym polega wyjątkowość działań w ramach społecznej odpowiedzialności oraz zrównoważonego rozwoju Viktorii Pilzno, Charlton Athletic czy Forest Green Rovers? Jakie innowacje technologiczne zastosowały Bayern Monachium oraz Arsenal Londyn, a jakie innowacje społeczne St. Pauli oraz Red Star Paris? Te i wiele innych zagadnień przedstawiono w książce w przystępnej formie. Dziesiątki przykładów oraz rozszerzone ilustracje. Możliwe do zastosowania również w praktyce polskich klubów. Książka jest kierowana do praktyków, kibiców, studentów kierunków i specjalności zarządzania w sporcie oraz wszystkich, którzy chcieliby poznać najważniejsze aspekty funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich oraz ich strategie rozwoju.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes,  Zarządzanie,  Sport,  Piłka nożna
Wydawnictwo: CeDeWu
Wydawnictwo - adres:
redakcja@cedewu.pl , http://www.cedewu.pl , 00-680 , ul. Żurawia 47/49 , Warszawa , PL
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2024
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 354
ISBN: 9788381028226
Wprowadzono: 24.05.2024

RECENZJE - książki - Praktyka zarządzania klubem piłkarskim Strategia, struktura, tożsamość - Leszek Bohdanowicz

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: