- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.książka
Wydawnictwo Norbertinum |
Data wydania 2024 |
Oprawa miękka |
Zaletą publikacji jest dobre osadzenie jej w praktyce zarządzania sprzedażą i stosowanie licznych odwołań bibliograficznych. Dzięki temu wnioski formułowane w tekście nie musiały ograniczać się wyłącznie do spostrzeżeń własnych, ale mogły być formułowane także w oparciu o wyniki badań innych, cytowanych Autorów, co znacznie wzbogaca pozycję. Wartością książki jest uporządkowanie informacji z naciskiem na ich praktyczny wymiar, w oparciu o doświadczenie i wiedzę innych autorów oraz przedsiębiorców. Dokonanie tego wymagało niewątpliwie dużego nakładu pracy. Na uwagę zasługują także umieszczone w tekście przykłady, ćwiczenia, wskazówki i testy jako podsumowujące pytania kontrolne, co ułatwia zrozumienie zamieszczonych treści. dr hab. Mariola Grzebyk, prof. UR, fragment recenzji wydawniczej Przedłożona do recenzji monografia stanowi istotny wkład do ogólnej teorii przedmiotu i stąd zasługuje na upublicznienie. Bogata i uaktualniona literatura przedmiotu stanowi kolejny czynnik wyróżniający tę publikację na współczesnym rynku wydawniczym. Na uznanie zasługuje także trud, jaki Autorzy podjęli w doborze licznych konsultantów i praktyków zarządzania instytucjami szkoleniowymi. Posłowie autorstwa Krzysztofa Sarneckiego, nadaje wyjątkowy charakter, praktycznego materiału wspierającego proces edukacji menedżerskiej. Dodam, że skądinąd trudne treści (chociażby z obszaru prawa handlowego, konsumenckiego czy fiskalnego) doskonale korespondują z refleksjami praktyków zarządzania i biznesu. Nie jest łatwą sztuką połączyć teorię i praktykę w naukowy monolit, a jednak... Autorzy dokonali tej kompilacji w sposób optymalny. prof. dr hab. Waldemar Bednaruk, fragment recenzji wydawniczej Pierwszy raz w moich rękach pojawiła się bardzo sprawna i zbalansowana kompilacja wiedzy na temat sprzedaży i sedna marketingu, zarówno w ujęciu chronologicznym (od dynamicznych lat sześćdziesiątych XX wieku aż do drugiego dziesięciolecia XX wieku), jak i w ujęciu merytorycznym (przegląd tego, co „wyprodukował” świat wysokiej konkurencyjności na przestrzeni dziesięcioleci). Autorzy stworzyli opracowanie nie tylko edukacyjne – ale jednocześnie praktyczne, a co najważniejsze – niezwykle syntetyczne, służące dwóm grupom czytelników – tym, którzy dopiero zgłębiają tę wiedzę oraz tym, którzy są już doświadczonymi sprzedawcami lub/i marketingowcami. Praca ta działa więc podobnie jak filmy Disneya, które przeznaczone są dla dzieci i jednocześnie dla rodziców – dając możliwość każdej grupie odbioru treści „na swoim poziomie”. Tworzenie takich dwupłaszczyznowych przekazów to sztuka – autorzy tej pozycji posiedli ją... ku dobru Czytelników! Krzysztof Sarnecki, fragment Posłowia
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Nauki społeczne, Ekonomia i biznes, Zarządzanie |
Wydawnictwo: | Norbertinum |
Wydawnictwo - adres: | norbertinum@norbertinum.pl , http://www.norbertinum.pl , 20-346 , ul. Długa 5 , Lublin , PL |
Oprawa: | miękka |
Rok publikacji: | 2024 |
Wymiary: | 24x16x2 |
ISBN: | 9788372228383 |
Wprowadzono: | 24.12.2024 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.