Projektowanie organizacyjne w zarządzaniu wiedzą
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo PWN |
Data wydania 2017 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 200 |
- Wysyłamy w 24h - 48h
-
Opis produktu:
Tematyka monografii koncentruje się na badaniach wzajemnych powiązań pomiędzy strukturą organizacyjną a procesem zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach wysokich technologii (high-tech) działających w Polsce. (...) Monografia (...) stanowi oryginalne rozwiązanie problemu naukowego, przyczyniające się w znacznym stopniu do wypełnienia istniejącej luki poznawczej w identyfikacji relacji pomiędzy atrybutami struktury organizacyjnej i poszczególnymi subprocesami zarządzania wiedzą (...).
Dr hab. Agnieszka Sopińska, prof. SGH
We współczesnej rzeczywistości gospodarczej wiedza stała się zasobem strategicznym, co sprawia, iż organizacje poszukują metod i narzędzi umożliwiających doskonalenie procesów związanych z jej pozyskiwaniem, tworzeniem i zatrzymywaniem w organizacji. Procesy te nabierają szczególnego znaczenia w pod-miotach innowacyjnych, wśród których najważniejszą grupą są firmy sektora wysokich technologii. Znaczna złożoność procesu innowacyjnego, coraz szybszy rozwój techniki, skrócenie cyklu życia innowacji i zmienność wymagań rynkowych sprawiają, że zdolność do intensyfikacji procesów zarządzania wiedzą staje się niezbędnym warunkiem tworzenia innowacji. W literaturze przedmiotu - zarówno polskiej, jak i zagranicznej - brakuje opracowań i badań dotyczących wpływu struktury organizacyjnej na procesy zarządzania wiedzą. Warto więc zaznaczyć, że Autorka bardzo trafnie zidentyfikowała lukę badawczą. Z tego także względu praca nosi znamiona oryginalności. Autorka podjęła się ambitnego zadania przeprowadzenia badań w dotychczas słabo eksplorowanym obszarze i w `niełatwym` do badania sektorze. Opracowanie wyróżnia się wysokim poziomem merytorycznym, ale, co najistotniejsze, ma znaczną wartość dla praktyki zarządzania (...).
Dr hab. Dagmara Lewicka, prof. AGH
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Nauki społeczne, Ekonomia i biznes |
Wydawnictwo: | PWN |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2017 |
Wymiary: | 165x235 |
Liczba stron: | 200 |
ISBN: | 978-83-01-19068-2 |
Wprowadzono: | 30.12.2017 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.