SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Projektowanie przyszłości

Jak toyota ford i inni wprowadzają innowacje przez lean product development

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Mt Biznes
Data wydania 2020
Oprawa miękka
Liczba stron 500
  • Wysyłka Kup teraz, a produkt wyruszy do Ciebie już jutro! Ten produkt może nie dotrzeć do Ciebie przed Świętami!
    Dotyczy zamówień opłaconych przez PayU, kartą lub za pobraniem.
  • DPD za 5,99

Opis produktu:

Ważne lekcje, które każdy lider może wykorzystać, by wprowadzić innowacje w swojej firmie.

Najlepsze firmy na świecie wiedzą, że obecnie jedynym prawdziwym źródłem przewagi konkurencyjnej jest posiadanie najlepszych produktów i usług. Organizacje te rozumieją, że działania podejmowane na etapie rozwoju produktów będą miały wpływ na firmę przez wiele kolejnych lat.

Na kartach tej książki ekspert z zakresu szczupłego rozwoju produktu, James Morgan, wraz z cieszącym się światowym uznaniem guru Lean, Jeffreyem K. Likerem, krok po kroku przedstawiają proponowany przez siebie model szczupłego rozwoju produktów i usług. Autorzy uczą, jak zaprojektować dynamiczny, skoncentrowany na człowieku i ciągle doskonalący się system, który pozwoli dokonać transformacji całej organizacji poprzez oferowanie najwyższej jakości produktów i usług, które znajdą uznanie w oczach klientów.

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak:

- określić rzeczywiste potrzeby klienta i zapewnić mu to, co dla niego najcenniejsze,

- utworzyć przepływ i zapewnić transparentność procesu rozwoju produktu,

- budować skuteczne i efektywne zespoły,

- rozwijać głównych architektów procesu, dysponujących pełną odpowiedzialnością za produkt i przedsiębiorstwo,

- akumulować wiedzę, która będzie siłą napędową dla ciągłego doskonalenia,

- rozwijać nową wartość produktów i usług.

Uczyń swoją organizację liderem w swojej branży, zapewniając jej nową przyszłość dzięki wprowadzeniu szczupłego rozwoju produktów.

Magia, którą autorzy dzielą się na łamach tej książki, ma postać praktycznych rad i wskazówek, dzięki którym każdy może stanąć na czele zmian w swojej organizacji, rozwinąć swoich ludzi i zbudować trwałą kulturę innowacyjności.

JAMES P. WOMACK, współautor książek Maszyna, która zmieniła świat i Lean thinking - szczupłe myślenie; założyciel Lean Enterprise Institute

To przewodnik dla każdego, kto jest zainteresowany procesem rozwoju produktu. Morgan i Liker przedstawiają zarówno sprawdzone fundamenty, jak i najnowsze praktyki, tworząc tym samym pierwsze na rynku tak bogate źródło informacji na ten temat.

KEVIN NOLAN, dyrektor generalny G.E. Appliances

Zdolność do ciągłego tworzenia produktów i usług, które są entuzjastycznie przyjmowane przez klientów, jest źródłem ostatecznej przewagi konkurencyjnej. W tej przełomowej książce Morgan i Liker przedstawiają bogaty katalog właściwych praktyk, popartych licznymi przykładami ze świata

rzeczywistego, które pozwolą każdemu liderowi skokowo zwiększyć możliwości jego zespołu w zakresie rozwoju produktu.

JOE HINRICHS, wiceprezes ds. globalnych operacji, Ford Motor Company

***

JAMES M. MORGAN był jednym z pomysłodawców inicjatywy Lean Product & Process Development (LPPD - szczupły rozwój produktów i usług) w Lean Enterprise Institute i obecnie pracuje w tej organizacji na stanowisku starszego doradcy. Dr Morgan jest wielokrotnym laureatem Shingo Prize, autorem, badaczem i cieszącym się światowym uznaniem ekspertem w zakresie rozwoju produktu i procesu. Zanim dołączył do ekipy LEI, przez ponad 30 lat był liderem rozwoju produktu, pracując między innymi na stanowisku globalnego dyrektora ds. technologii w Ford Motor Company w czasach, gdy dyrektor generalny, Alan Mulally, przeprowadzał rewitalizację tej firmy, napędzaną zmianami w procesie rozwoju produktu.

JEFFREY K. LIKER jest profesorem inżynierii przemysłowej (prof. em.) na Uniwersytecie Michigan i prezesem firmy doradczej Liker Lean Advisors. Na jego książkach sławiących system zarządzania w Toyocie, z których pierwszą była Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata, wychowało się już całe pokolenie liderów, praktyków Lean oraz innych specjalistów z zakresu usprawniania operacji biznesowych. Prace Likera przyniosły mu w sumie 13 prestiżowych nagród Shingo, a także zapewniły członkostwo w Shingo Academy oraz miejsce w Galerii Sław organizacji Association for Manufacturing Excellence.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Promocje: wysyłka 24h
Wydawnictwa: MT Biznes
Kategoria: Zarządzanie,  Poradniki,  Praca i kariera
Wydawnictwo: Mt Biznes
Wydawnictwo - adres:
sekretariat@mtbiznes.pl , http://www.mtbiznes.pl , 02-230 , ul. Jutrzenki 118 , Warszawa , PL
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2020
Wymiary: 235x158
Liczba stron: 500
ISBN: 9788380877627
Wprowadzono: 07.07.2022

RECENZJE - książki - Projektowanie przyszłości, Jak toyota ford i inni wprowadzają innowacje przez lean product development - Jeffrey K. Liker, James M. Morgan

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: