SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Prolegomena do historii komunikacji społecznej

Tom II Badanie historii komunikacji

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
z serii Lego
Oprawa miękka
Liczba stron 515
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Promocja InpostPay BW

Opis produktu:

Niniejszy tom jest drugim z czterech mających się składać na `Prolegomena do historii komunikacji społecznej`. Jest to więc kolejny etap szerzej zakrojonego przedsięwzięcia. W niniejszym tomie Autor prezentuje swój sposób traktowania historii komunikacji: omawia paradygmat determinizmu technologicznego, a także trudności, jakie napotyka w trakcie pisania wykładu.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Socjologia
Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Liczba stron: 515
ISBN: 9788377845905
Wprowadzono: 05.02.2015

RECENZJE - książki - Prolegomena do historii komunikacji społecznej, Tom II Badanie historii komunikacji - Włodzimierz Mich

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4/5 ( 3 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: