książka
Wydawnictwo REBIS |
Oprawa twarda |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie o kurczącą się bazę klientów należy szukać w wykorzystaniu kreatywnych strategii marketingowych."Przez marketing do wzrostu" pokazuje, jak przetrwać te burzliwe dla gospodarki czasy. Książka opisuje megatrendy, które będą otwierać nowe możliwości biznesowe przez całe obecne dziesięciolecie. Znajdziemy wśród nich globalną redystrybucję bogactw, urbanizację, globalny wzrost zielonej gospodarki i gwałtownie zmieniające się wartości społeczne.
Choć to najgroźniejszy okres od czasów Wielkiego Kryzysu, rozwój firm jest wciąż możliwy.
Nauczmy się wdrażać te wypróbowane strategie i rosnąć w tempie, którego zazdrościć nam będą konkurenci.
Wielu prezesów światowych firm, najlepszych menedżerów i badaczy poleca tę książkę.
"Przez marketing do wzrostu" jest znakomitym uzupełnieniem najnowszego wydania "Marketingu" Philipa Kotlera i Kevina Lane`a Kellera, opublikowanego przez DW REBIS w 2012 roku.
Philip Kotler - jest jednym z największych światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, autorem między innymi "Marketingu" (wyd. 14), "Marketingu 3.0", "Dziesięciu śmiertelnych grzechów marketingu". Jest również profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University.
Milton Kotler - jest prezesem firm Kotler Marketing Group USA z siedzibą w Waszyngtonie oraz Kotler Marketing Group China z siedzibą w Pekinie, uznawanej za wiodącą firmę doradczą w dziedzinie strategii marketingowej w Chinach.
Przekład: Marek Zawiślak, Jacek Środa
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | REBIS |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 31.10.2013 |