SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Reklama na rynku telewizyjnym

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja
  • Nowość
    image-nowość

książka

Wydawnictwo Elipsa Dom Wydawniczy
Oprawa miękka
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • DPD za 5,99

Opis produktu:

autor: Red. Aleksandra Chmielewska, Marlena Kondrat
wyd.Elipsa Dom Wydawniczy
stron: Format: 170x246 mm
data: Rok wydania: 2024, oprawa: broszurowa

Autorzy publikacji zgłębiają coraz bardziej skomplikowane zagadnienia, biorąc pod lupę nie tylko same reklamy, ale i technologiczne fundamenty, na których się one opierają. Od zmian w technologii i przyszłości telewizji cyfrowej po nowoczesne środki przekazu, każdy rozdział umożliwia głębsze zrozumienie tego, jak reklama telewizyjna zmienia się wraz z postępem technologicznym. Kolejno, eksperci analizują nowe formaty reklamowe, prezentując kreatywne podejścia do wykorzystania potencjału telewizyjnego medium. Od ekskluzywnych bloków reklamowych po nowoczesne metody integracji reklamy z programem, czytelnik odkrywa różnorodność możliwości, jakie stwarza telewizyjny rynek reklamowy. Publikacja ta nie tylko skupia się na analizie obecnej sytuacji, ale także wychodzi naprzeciw przyszłym wyzwaniom. Omawia rozwój reklamy telewizyjnej w erze cyfrowej, prezentuje scenariusze przyszłości, w której personalizacja, sztuczna inteligencja i zbieranie danych od widzów odgrywają kluczową rolę. Ostatnie rozdziały koncentrują się na aspektach praktycznych i etycznych związanych z reklamą telewizyjną, ukazując, jak ważne jest uwzględnienie danych, personalizacji i poszanowania dla prywatności odbiorców w procesie tworzenia kampanii reklamowych. Wreszcie, czytelnik znajdzie w niej analizę nowych trendów społecznych i ich wpływu na reklamę telewizyjną, co stanowi kluczowy element zrozumienia dzisiejszego rynku i przygotowania się na przyszłość. Publikacja ta nie tylko dostarcza wiedzy teoretycznej, ale także praktyczne wskazówki oraz analizy, które mogą stanowić bezcenne narzędzie dla wszystkich zaangażowanych w tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi na rynku telewizyjnym. Otwiera drzwi do świata innowacyjnych podejść i inspiruje do dalszych poszukiwań w dziedzinie reklamy telewizyjnej.


Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Promocje: nowości
Wydawnictwo: Elipsa Dom Wydawniczy
Oprawa: miękka
ISBN: 9788380175594
Wprowadzono: 24.10.2024

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Born of Death Die Tom 3 Książka 33,60 zł
Dodaj do koszyka
Czas bezprawia (twarda) Książka 43,72 zł
Dodaj do koszyka
Szczęście pisane marzeniem Książka 36,50 zł
Dodaj do koszyka
Zliczyć cuda Książka 36,92 zł
Dodaj do koszyka
Halny Wiatr, który niesie obłęd Książka 31,43 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - książki - Reklama na rynku telewizyjnym

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: