SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Rewolucja z Marketing Automation

Jak wykorzystać potencjał Big Data

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo PWN
Data wydania 2016
Oprawa miękka
Liczba stron 256

Opis produktu:

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.
`Rewolucja z Marketing Automation` przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:
* zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,
* dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,
* automatyzacji procesów,
* usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.
Co wyróżnia książkę?
- Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań
w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach.
- Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów.
- Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika
po technologiach Marketing Automation.
- Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę
o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.

O AUTORZE:
Grzegorz Błażewicz - Założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziś korzysta 5000 firm w 40 krajach świata.

Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch.
W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, największego portalu Internetowego w Polsce, który zatrudniał wtedy ponad 250 osób i był notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Błażewicz jako 30-latek był wtedy jednym z najmłodszych prezesów wśród spółek giełdowych w Polsce.

Od 5 lat jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Marketing i reklama,  Poradniki,  Praca i kariera
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2016
Wymiary: 165x165
Liczba stron: 256
ISBN: 978-83-01-18741-5
Wprowadzono: 27.10.2016

Grzegorz Błażewicz - przeczytaj też

RECENZJE - książki - Rewolucja z Marketing Automation, Jak wykorzystać potencjał Big Data - Grzegorz Błażewicz

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.1/5 ( 12 ocen )
  • 5
    8
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    2
  • 1
    1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Iwona

ilość recenzji:1

brak oceny 10-02-2017 14:05

W publikacji znajduje się sporo teorii związanej z nowymi pojęciami (a także starymi w nowej odsłonie np. nowa definicja konsumenta czy marketera dostosowana w pełni do wymogów obecnych realiów). Poruszane są także kwestie dotyczące: tego jak wykorzystać content marketing wraz z marketing automation, programów lojalnościowych oraz kanałów mobilnych.

Każdy znajdzie tutaj także garść porad praktycznych dotyczących między innymi: roli rekomendacji (influencer marketing), e-maili marketingowy, social mediów czy tworzenia person.

...

Czy recenzja była pomocna?

Qultura Słowa

ilość recenzji:467

brak oceny 24-12-2016 21:41

Ewolucja czy rewolucja?
Jeśli spytać handlowców, jaki dział jest najmniej potrzebny w firmie, bez wątpienia powiedzą, że dział marketingu. Jeśli spytać pracowników tego działu, którzy pracownicy są najbardziej niedoceniani ? bez wahania wskażą oni na siebie. Powodem tego jest brak bezpośredniego przełożenia ich pracy na wynik finansowych. Tymczasem każdy, kto w toku swojej kariery zawodowej pracował w marketingu doskonale wie, jak wszechstronnych umiejętności ta praca wymaga ? począwszy od kreatywności, po doskonałą znajomość Excela. Jak ułatwić sobie pracę, a przy tym zintensyfikować działania? Jak odnaleźć się na współczesnym rynku przypominającym prawdziwą dżunglę? Jak poradzić sobie z coraz bardziej agresywną konkurencją? Jak nie zginąć w gąszczu zalewających nas informacji?
Odpowiedzi na te pytania przynosi książka Grzegorza Błażewicza ?Rewolucja z marketing automation?. Opublikowana nakładem wydawnictwa PWN pozycja jest adresowana do wszystkich pracowników działów marketingu oraz do tych, którzy takie działania podejmują w ramach swoich dodatkowych obowiązków. To także kompendium wiedzy dla szefów firm i dla tych, którzy dopiero zamierzają wkroczyć do świata marketingu. Autor, założyciel i prezes zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce platformy automatyzacji marketingu, nie tylko wyjaśnia, czym jest marketing automation, ale przede wszystkim omawia rewolucyjne zmiany, jakie zaszły na rynku w ostatnich latach i pomaga się na nim odnaleźć. Nowa rzeczywistość wymaga bowiem nowych sposobów działania, zaś odpowiedzią na te zmieniające się potrzeby, jest właśnie użycie nowych narzędzi technologicznych.
Aby jednak zmienić swój sposób działania, warto dowiedzieć się, skąd ta zmiana wynika. Autor podkreśla, iż obecnie generujemy coraz więcej informacji, czego konsekwencją jest pojawienie się nowego terminu: Big Data, oznaczającego nie tylko nowe narzędzia, ale i nowe tłumaczenie otaczającego nas świata. Tłumaczy również, jak ważne dla współczesnej firmy są dane, jakie zbiera, przetwarza i interpretuje, a także jak cennym są one kapitałem.
W kolejnych rozdziałach Błażewicz charakteryzuje nowego konsumenta, a właściwie ?prosumenta?, który staje się aktywną stroną w procesie komunikacji z marką. Omawia również rolę aplikacji i wymienia przyczyny porzucania ich przez kolejnych użytkowników, tłumaczy czym różni się logika push od pull oraz dlaczego klienci migrują pomiędzy kanałami. Poznamy ponadto ideę ?Internetu rzeczy?, dowiemy się dlaczego i w jaki sposób klienci pozostawiają cyfrowe ślady i odpowiemy na pytanie: jak mówić do prosumenta? Zastanowimy się ponadto jak wygląda i czym powinien charakteryzować się współczesny sprzedawca oraz w jaki sposób Big Data redefiniuje tradycyjne Kotlerowskie 4P.
Zidentyfikujemy także symptomy braku równowagi pomiędzy produkcją treści a automatyzacją, pobierzemy również lekcję od ? Baracka Obamy. Poszukamy definicji lojalności oraz lojalnego klienta zastanawiając się, czy takowy istnieje, a także zgłębimy zagadnienie wykorzystania aplikacji jako narzędzi marketingowych. Z uwagi na fakt, iż marketing automation towarzyszy wzrastającemu wykorzystaniu smartfonów i tabletów, poznamy cztery przykłady wykorzystania aplikacji mobilnych, m.in. przez Starbucks.
W książce znajdziemy nie tylko wiedzę teoretyczną ? ta zawarta jest w dwóch pierwszych częściach publikacji. Trzecia jej część jest poświęcona praktycznym zagadnieniom, możemy zatem liczyć na szereg porad udzielonych przez Błażewicza. Dotyczą one budowania persony, czyli fikcyjnej postaci reprezentującej typ osoby, która może zostać naszym potencjalnym klientem. Zajmiemy się również kwestią monitorowania kontaktów i zbierania danych o klientach i potencjalnych klientach, a także tworzeniem formularzy kontaktowych i wykorzystaniem treści do pozyskiwania kontaktów. Autor zwraca również naszą uwagę na jakość listy kontaktów, omawia także kwestię e-maili zwiększających zaangażowanie. Pokazuje ponadto, w jaki sposób wdrożenie automatyzacji marketingu pomaga zniwelować wady cold calling oraz zdradza praktyki mające na celu zatrzymanie klienta.
To zaledwie kilkanaście z szeregu tematów poruszonych przez Błażewicza w książce, która może stać się ? prawdziwą rewolucją w firmie. Nowa rzeczywistość wymaga nowego podejścia, zaś autor zdradza nam, jak odnaleźć się w świecie marketing automation, doradza, jakie poczynić kroki i jak uniknąć błędów. To wszystko sprawia, że pozycja ?Rewolucja z marketing automation? to lektura obowiązkowa dla tych wszystkich, którzy chcą klienta znaleźć, zdobyć i zapewnić sobie jego lojalność. Skończył się bowiem czas biernego oczekiwania na klienta ? czas wyjść mu naprzeciw i przekonać go, do wejścia z nami w relację.

Opinia bierze udział w konkursie

Czy recenzja była pomocna?