SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Rodzinne uwarunkowania kreatywności

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Data wydania 2022
Oprawa miękka
Liczba stron 132

Opis produktu:

Publikacja poświęcona jest kwestii wpływu różnych aspektów środowiska rodzinnego na kształtowanie się postawy twórczej człowieka. Oryginalna refleksja nad tym zagadnieniem, oparta na wynikach badań własnych, została poprzedzona prezentacją dotychczasowego stanu wiedzy. W części poświęconej badaniom jakościowym wykorzystano autorską analizę horyzontalną, inspirowaną metodami stosowanymi w literaturoznawstwie.
Na podstawie uzyskanych wyników, zinterpretowanych w świetle wybranych koncepcji psychologicznych, zaproponowano zintegrowany model zależności między poziomem kreatywności jednostki, cechami systemu rodzinnego, stylami wychowania a trzema typami osobowości twórczych (Bohater Rodzinny, Samotny Wędrowiec, Buntownik).

The Family Determinants of Creativity

The publication explores the influence of various family background aspects on the formation of the human creative attitude. The original reflection on the issue, based on the authors? research, is preceded by the presentation of the current state of knowledge. The part of the book devoted to quality research uses the authors? horizontal analysis modelled on methods employed in literary criticism.
On the basis of the obtained results, interpreted in the light of selected psychological concepts, the authors propose an integrated model of interdependencies between the level of individual creativity, characteristics of the family system, parenting styles and the three types of creative identities (a family hero, a lone wanderer, a rebel).

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki humanistyczne,  Psychologia
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Wydawnictwo - adres:
trosa@wz.uw.edu.pl , http://www.wz.uw.edu.pl , 02-678 , ul. Szturmowa 1/3 , Warszawa , PL
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2022
Wymiary: 123x195
Liczba stron: 132
ISBN: 9788323556336
Wprowadzono: 21.09.2022

RECENZJE - książki - Rodzinne uwarunkowania kreatywności - PRACA ZBIOROWA

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: