Samorządy miejskie wobec sektora kultury w czasach kryzysu pandemicznego
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Attyka |
Data wydania 2022 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 220 |
Opis produktu:
Celem niniejszej pracy jest [...] analiza odpowiedzi władz samorządowych (przeprowadzona na podstawie badań jakościowych) na zapotrzebowanie sektora kultury dotkniętego pandemią COVID-19. Biorąc pod uwagę model reakcji na kryzys zaproponowany przez autorów publikacji Crisis & Emergency Risk Communication tj. bądź pierwszy, bądź na czas, wykaż empatię, działaj, okaż szacunek oraz wykaż przejrzystość przedstawiane badania zawierają weryfikację instrumentów badawczych autorów amerykańskich i analizują jakość pomocy samorządowej pod kątem tempa reakcji władzy, adekwatności pomocy, szacunku i empatii dla poszkodowanych oraz przejrzystości formy pomocowej.
Autorki stawiają zasadniczo trzy pytania badawcze:
1) Na ile samorząd miejski, dysponując środkami finansowymi i opierając się na strukturach zarządzania sytuacjami kryzysowymi, w sposób właściwy odpowiedział na potrzeby sektora kultury w czasie pandemii, monitorował kłopoty sektora i był blisko ludzi?
2) Czy środowiska kulturalno-artystyczne czuły się wspomagane przez władzę samorządową w sytuacji całkowitego paraliżu działalności twórczej?
3) W jaki sposób obie strony: władza samorządowa i artyści, przeżyły sytuację graniczną?
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Attyka |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2022 |
Wymiary: | 160x230 |
Liczba stron: | 220 |
ISBN: | 9788365644909 |
Wprowadzono: | 15.02.2022 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.