Opis produktu:
Dałem jednemu z pracowników podwyżkę, a teraz inni przychodzą do mnie, żądając tego samego.Gdyby ktoś przyjrzał się uważnie naszej liście płac, trudno byłoby wytłumaczyć, dlaczego niektórzy mają takie, a nie inne zarobki.Mam dość tracenia naszych najlepszych ludzi, tylko dlatego że nie jesteśmy w stanie dorównać zarobkom u konkurencji.Czy te problemy brzmią znajomo?System wynagrodzeń to jeden z największych kosztów, który jesteś w stanie przekształcić w strategiczną przewagę przyciągając, zatrzymując i motywując najlepszych pracowników. Sposób, w jaki traktujesz kwestię wynagrodzeń jest jedną z najważniejszych decyzji, jakie podejmie Twoja firma.W tej niezwykle praktycznej książce, autorzy przedstawiają 5 zasad projektowania skutecznych systemów wynagrodzeń, opatrzonych wieloma przykładami małych, średnich i dużych firm z różnych branż. Z książki dowiesz się:jaki jest najczęstszy błąd popełniany podczas tworzenia planów wynagrodzeń,które psychologiczne aspekty systemu wynagrodzeń leżą u podstaw udanych planów,dlaczego indywidualne premie mogą przynieść odwrotny skutek od zamierzonego,jak siła grywalizacji zwiększa energię i zaangażowanie.To doskonałe źródło informacji dla kadry zarządzającej pracującej nad skalowaniem swoich firm lub wprowadzającej zmiany w strategii biznesowej i sposobach pracy. Verne i Sebastian, po mistrzowsku zilustrowali, jak projektować skuteczne i dopasowane do różnych potrzeb plany wynagrodzeń. Wnikliwa, wciągająca i pragmatyczna lektura!- Cynthia Trudell, emerytowany wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. zasobów ludzkich, PepsiCoWyróżnianie się jest cechą charakterystyczną wielkich firm - to podejście często znajduje zastosowanie również w ich systemach wynagrodzeń. Książka jest niezbędnym narzędziem przygotowującym Cię do zadawania właściwych pytań podczas opracowywania planu wynagrodzeń odpowiedniego dla Twojej organizacji.- Shari Conaway, starszy dyrektor ds. zasobów ludzkich, Southwest AirlinesVerne Harnish jest założycielem cenionej na całym świecie Entrepreneurs Organization (EO) oraz Scaling Up, globalnej spółki zajmującej się edukacją i coachingiem kadry kierowniczej. Verne spędził ostatnie trzy dekady pomagając firmom w skalowaniu. Jest autorem kilku książek, m.in. bestselerowej Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?.Sebastian Ross jest wizjonerem i konsultantem ds. ludzi, kultury i świadomego biznesu. Swoją karierę zaczynał jako przedsiębiorca w branży technologicznej, a później jako partner w spółkach typu venture capital. Obecnie jest dyrektorem szkoły dla przedsiębiorców scale-upowych School of Founders-Program w IESE Business School w Barcelonie.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024