SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

SIŁA NAWYKU

Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja
przeczytaj fragment przeczytaj fragment przeczytaj fragment

książka

Wydawnictwo PWN
Data wydania 2013
Oprawa miękka
Liczba stron 424

Opis produktu:

Nawyki mają potężną moc, a rzyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka!
Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.
Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i miana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.

* Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?
* Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?
* Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?
* W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?
* Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?

Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.

Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times.
Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times
Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy
Tłumaczenie na 31 języków

`Pierwszorzędna książka - oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki.`
- The Economist

`(...) Charles Duhigg aplikuje nam niezbędną dawkę socjologii i psychologii, wyjaśniając uroki i pułapki nawyków w oparciu o wiele dziedzin, od marketingu, poprzez zarządzanie, po ruch praw obywatelskich. `Siła nawyku` jest fascynującą lekturą, a Duhigg umiejętnie osiąga wszystko, czego oczekujemy od reportera Times`a: ze swadą prowadzi nas od sceny do sceny, od odkrycia do odkrycia, od dyscypliny do dyscypliny, przeobrażając pozornie suche zagadnienie w serię pełnych życia opowieści - to interesujące ujęcie tematu, który powinien być ważny dla każdego.`
- Newsweek Daily Beast

`Zajmująca książka; dogłębnie bada mechanizm tworzenia i zmiany nawyków.`
- New York Times Book Review


Charles Duhigg - jest dziennikarzem śledczym w The New York Times, zdobywcą nagród National Academies of Sciences, National Journalism i nagrody imienia George`a Polka. Jeden z finalistów nagrody Pulitzera w 2009 roku.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Promocje: wysyłka 24h
Kategoria: Popularnonaukowe,  Poradniki,  Praca i kariera,  Samodoskonalenie,  Motywacja
Wydawnictwo: PWN
Wydawnictwo - adres:
recepcja@pwn.pl , http://www.pwn.pl , 02-460 , ul. G. Daimlera 2 , Warszawa , PL
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2013
Wymiary: 145x205
Liczba stron: 424
ISBN: 978-83-7705-270-9
Wprowadzono: 29.03.2013

Charles Duhigg - przeczytaj też

Rozwój osobisty z Duhiggiem - PAKIET Książka 135,85 zł
Dodaj do koszyka
Siła komunikacji Książka 48,97 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - książki - SIŁA NAWYKU, Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie - Charles Duhigg

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.6/5 ( 29 ocen )
  • 5
    24
  • 4
    0
  • 3
    3
  • 2
    2
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

pozycje obowiązkowe

ilość recenzji:1

brak oceny 17-05-2016 09:06

Dlaczego jednym wszystko się w życiu udaje a inni mają ciągle pod górkę? Jedne kobiety mają talię osy, inne wciąż nie mogą pozbyć się wałeczków tłuszczyku? Jedne firmy rosną w siłę, inne upadają po jednym sezonie. Przedstawiam pozycję, która pomoże Wam znaleźć się po tej właściwej stronie. Książka idealna dla sportowców, menadżerów i każdego, kto pragnie poprawić jakiś aspekt swojego życia.

....

Czy recenzja była pomocna?