- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.książka
Wydawnictwo HarperKids |
Data wydania 2023 |
z serii Bajki 5 minut przed snem |
Oprawa miękka |
Liczba stron 192 |
Zbiór ośmiu napisanych prostym językiem, krótkich opowieści o przygodach smerfów. Historie, stworzone na podstawie nowych odcinków serialu w wersji 3D, pomogą oswoić dziecko z codzienną lekturą - nie tylko przed snem! Przekonaj się, kim jest konkurent Osiłka do tytułu najsilniejszego smerfa w wiosce i sprawdź, kto kryje się pod przebraniem robota, którego boi się nawet Gargamel. Odkryj nowe, rewolucyjne projekty smerfowych ubrań i przeczytaj o tym, co wyczyniał Gargamel, zamieniwszy się na rozum ze swym kotem. W książce znalazły się następujące opowieści: Kto jest większym osiłkiem? Najstraszniejszy smerf, Nowy projekt, Smerf bohater, Zasmerfnijcie pasy, Drużyna ratunkowa, Smerfowy uśmiech i Uwaga na kota. Duże litery i niewielka ilość tekstu na stronie sprawią, że książka będzie świetnym materiałem do nauki czytania. Dynamiczne i pełne życia ilustracje zaczerpnięte wprost z serialu pozwolą maluchom przenieść się myślami wprost do wioski smerfów!
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Dla dzieci, Bajki |
Wydawnictwo: | HarperKids |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2023 |
Wymiary: | 200x250 |
Liczba stron: | 192 |
ISBN: | 9788327673350 |
Wprowadzono: | 08.10.2023 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.