SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Sternicy mediów Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku (twarda)

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania 2023
Oprawa twarda
Liczba stron 436
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Promocja InpostPay BW

Opis produktu:

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 18 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes,  Polityka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Rok publikacji: 2023
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 436
ISBN: 9788301232344
Wprowadzono: 14.11.2023

RECENZJE - książki - Sternicy mediów Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku - Bogusław Nierenberg

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: