SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Sternicy mediów Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku (twarda)

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania 2023
Oprawa twarda
Liczba stron 436
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • DPD za 5,99

Opis produktu:

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 18 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes,  Polityka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Wydawnictwo - adres:
recepcja@pwn.pl , http://www.pwn.pl , 02-460 , ul. G. Daimlera 2 , Warszawa , PL
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Rok publikacji: 2023
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 436
ISBN: 9788301232344
Wprowadzono: 14.11.2023

RECENZJE - książki - Sternicy mediów Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku - Bogusław Nierenberg

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: