SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Strategia Umami

Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Mt Biznes
Data wydania 2022
Oprawa miękka
Liczba stron 272
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Darmowa dostaw z Inpost Pay produkt

Opis produktu:

Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń.
Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od
ciebie produktów czy usług - oni kupują doświadczenia. Co więcej, w
najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej
wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić?
Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w
całej organizacji.
Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku
(obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy
smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie,
którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym,
jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być `w porządku`, a staje się
czymś unikalnym i zapadającym w pamięć.

Dr Aga Szóstek jest strategiem doświadczeń. Przez ostatnie 20 lat zajmowała się najnowszymi dokonaniami na styku
projektowania, technologii i biznesu. Pracowała z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander,
ING czy Orange, a także wieloma innymi. Odpowiadała za wprowadzanie strategicznego myślenia związanego z
projektowaniem doświadczeń do pracy zespołów projektowych oraz do sal posiedzeń zarządów. Prezentowane przez nią
podejście zainspirowało wiele organizacji do zmiany strategii i postawienia na doświadczenia jako ich podstawowy
czynnik wyróżniający.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwa: MT Biznes
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes,  Marketing i reklama,  Poradniki,  Praca i kariera
Wydawnictwo: Mt Biznes
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2022
Wymiary: 141x218
Liczba stron: 272
ISBN: 9788382311051
Wprowadzono: 21.04.2022

RECENZJE - książki - Strategia Umami, Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku - Aga Szóstek

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: