SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C# Pisanie kodu, które sprawia radość

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Helion
Data wydania 2023
Oprawa miękka
Liczba stron 424
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • DPD za 5,99

Opis produktu:

Unity to jeden z najpopularniejszych silników do tworzenia gier. Równocześnie, pracując w tym środowisku, możesz się nauczyć programowania w C#, który jest nowoczesnym i wszechstronnym językiem. Podczas pisania skryptów potrzebnych do zbudowania gry poszczególne konstrukcje języka i ich zastosowanie nagle stają się proste i zrozumiałe. Dzięki nim można zaimplementować niestandardowe zachowania i mechanikę gry, i to na poziomie profesjonalnej, grywalnej gry! I właśnie taki jest cel tej książki - nauka bloków budulcowych programowania i języka C# od podstaw.

Oto siódme, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika (dodano do niego kilka nowych rozdziałów). Dzięki lekturze poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C# i płynnie przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się pisać skrypty implementujące prostą mechanikę gier, programować proceduralnie i zwiększać złożoność swoich gier poprzez wprowadzanie inteligentnych nieprzyjaciół i pocisków zadających obrażenia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz ciekawsze możliwości Unity, niezbędne w projektowaniu gier, takie jak sterowanie oświetleniem, ruchami gracza, kamerą, programowanie kolizji i wiele innych.

W książce między innymi:

podstawy programowania, w tym programowania zorientowanego obiektowego w języku C#
przykłady skryptów C# w środowisku Unity
interfejsy, klasy abstrakcyjne i rozszerzenia klas
tworzenie dokumentu projektu gry i podstawowych mechanizmów gier
stosy, kolejki, wyjątki, obsługa błędów
formaty XML i JSON i ich zastosowanie
Mistrz programowania zaczynał od pisania gier!
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Informatyka,  Programowanie
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2023
Wymiary: 235x165
Liczba stron: 424
ISBN: 9788383228259
Wprowadzono: 02.09.2023

RECENZJE - książki - Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C# Pisanie kodu, które sprawia radość - Harrison Ferrone

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: