SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Teaching English to Young Learners

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo PWN
Data wydania 2009
Oprawa miękka
Liczba stron 320
  • Wysyłamy w 24h - 48h

Opis produktu:

Podręcznik do dydaktyki nauczania języka angielskiego dzieci, napisany przez specjalistki w tej dziedzinie. Książka uwzględnia specyfikę polskiej szkoły: organizację systemu edukacji oraz standardy i minima programowe. Dzieli się na dwie części
Cęśc pierwsza - Readings, czyli właściwy podręcznik - omawia podstawy teoretyczne oraz problemy: nauczania dzieci w różnych grupach wiekowych (przedszkole, klasy I-III i klasy IV-VI); nauczania języka (słownictwo, gramatyka, wymowa); nauczania poszczególnych sprawności językowych (czytanie, mówienie, pisanie, słuchanie); metod i technik nauczania; planowania lekcji, oceniania, portfolio językowego.
Część druga - Teaching Training - liczy 20 sesji sprawdzających opanowanie poszczególnych działów i umiejętności wykorzystania ich w praktyce szkolnej.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauka języków,  Język angielski,  Nauki humanistyczne,  Pedagogika,  Dydaktyka
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2009
Wymiary: 168x238
Liczba stron: 320
ISBN: 978-83-0115-339-7
Wprowadzono: 07.03.2013

RECENZJE - książki - Teaching English to Young Learners - Magdalena Szpotowicz, Małgorzata Szulc-Kurpaska

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: