- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.książka
Oprawa miękka |
In 2014, Russia illegally annexed Crimea, created a separatist movement in Donbas, and then attacked Ukraine with its regular army and special forces. In each case of Russian aggression, the US response was criticized as inadequate, insufficient or indecisive. The Moscow Factor is a unique study of four key policy decisions in Washington. Did the two Republican and two Democratic administrations of the USA take into account the status of Ukraine as a sovereign state when building relations with the Russian Federation Fishel has an answer to a painful question. The position of the United States regarding Ukraine is considered in the broader context of international relations. Fishel's study fills a significant gap in contemporary scholarly and policy discourse by focusing on the complex tripartiterather than simply bilateraldynamics between the United States, Ukraine, and Russia from 1991 to 2016. For the first time, this book brings together documentary evidence and declassified materials on the policy debate. , retrospective articles authored by former politicians, official memoirs of former high-ranking officials and interviews with them and returnees.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Książki po ukraińsku |
Oprawa: | miękka |
ISBN: | 9786171702882 |
Wprowadzono: | 26.10.2023 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.