Tworzenie gier dla początkujących
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo iTStart |
Oprawa miękka |
Liczba stron 422 |
- Wysyłamy w 24h - 48h
-
Opis produktu:
Książka Tworzenie gier dla początkujących dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Unity. Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji.
Książka adresowana jest również dla każdego, już nieco bardziej doświadczonego programisty, który szuka nowych, rozbudowanych narzędzi, pozwalających poszerzyć swoją dotychczas zdobytą wiedzę o coś zupełnie odmiennego i niezwykle kreatywnego.
Dzięki tej książce:
-Stworzysz swój własny trójwymiarowy świat wraz z postacią głównego bohatera.
-Zapoznasz się z wieloma istotnymi pojęciami dotyczącymi fizyki w grach.
-Nauczysz się tworzyć proste animacje, dodawać muzykę i dźwięki, a następnie wszystko to łączyć z rozbudowanymi skryptami.
-Dowiesz się, czym jest Asset Store, w którym czeka na Ciebie niezliczona ilość możliwych do wykorzystania zasobów.
-Stworzysz prosty system walki, wskaźnik punktów życia i podążających za graczem przeciwników.
-Zbudujesz system zbierania punktów oraz ich zliczania temat tworzenia prostych interfejsów oraz menu nie będzie dla Ciebie niczym obcym.
-Dowiesz się, jak wbrew teorii heliocentrycznej poruszyć słońce, tworząc zjawiskowy cykl dnia i nocy w swoim świecie gry.
-Zbudujesz od podstaw mechanizm zapisu stanu gry oraz jego późniejszego wczytania.
-Wyrobisz sobie (mam nadzieję) nawyk porządkowania utworzonych obiektów oraz ich intuicyjnego nazywania.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Informatyka, Gry |
Wydawnictwo: | iTStart |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wymiary: | 170x240 |
Liczba stron: | 422 |
ISBN: | 9788365645104 |
Wprowadzono: | 10.07.2020 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.