O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Witanet |
Oprawa miękka |
Liczba stron 123 |
Opis produktu:
W oczekiwaniu uzmysławia nam, że Rodzice, o których myślimy, że zawsze będą czekać i jeszcze zdążymy z odwiedzinami czy chociażby telefonem. Są to przyjaciele, z którymi kontakt ograniczamy tylko do telefonu. Bo tak szybciej, tak łatwiej, tak wygodniej. Ale przede wszystkim każdy z nas czeka na miłość, taką prawdziwą. Namiętną, taką na całe życie.
Marta jest osobą energiczną, która nie boi się wyzwań. Praca, pieniądze, znajomi - to wszystko co ma i uważa za najważniejsze w życiu. Takie przynajmniej stwarza pozory. Przez większość czasu wraca wspomnieniami do miłości, pierwszej i jedynej. Nie może zapomnieć o chłopaku, którego kochała i nadal kocha. A on tak po prostu, bez słowa ją zostawił...
Jednak w pewnym momencie życia wszystko się wali. Traci faceta, pracę, dach nad głową. Przeżywa ciężkie chwile. Zmuszona jest do powrotu na wieś, do domu rodziców. Do życia z przeszłości, do którego nie chciała wracać. To miejsce przypomina jej o miłości sprzed lat. Miłości prawdziwej i jedynej.
Pomimo niezbyt pozytywnego nastawienia Marty do całej tej sytuacji, wszystko układa się dobrze. Znajduje nową pracę, nową miłość i wiedzie spokojne życie.
Jednak wciąż wraca do wspomnień z przeszłości. Nie może zapomnieć o ukochanym sprzed lat. Próbuje nawiązać z nim kontakt. Z jednej strony bardzo się cieszy na odnowioną znajomość, a z drugiej, boi się konsekwencji. Staje przed bardzo trudnym wyborem. Rozum podpowiada, żeby nie niszczyła tego co dotychczas zdobyła, ale serce też nie pozostaje obojętne...
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.