SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartości

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania 2023
Oprawa miękka
Liczba stron 310
  • Wysyłamy w 24h - 48h Ten produkt może nie dotrzeć do Ciebie przed Świętami!
  • DPD za 5,99

Opis produktu:

Książka stanowi rezultat projektu badawczego prowadzonego w latach 2021?2023, zrealizowanego dzięki wsparciu Uniwersytetu Warszawskiego w ramach Priorytetowego Obszaru Badawczego V programu Inicjatywa Doskonałości Uczelnia Badawcza .



Pragnę podkreślić znaczenie podjętej tematyki w aspekcie teoriopoznawczym i praktycznym oraz właściwe przygotowanie i przeprowadzenie procedury badawczej ? zarówno w części pierwszej, dotyczącej przeglądu literatury, jak i w odniesieniu do badań empirycznych. Oceniana monografia wypełnia lukę w literaturze poświęconej zagadnieniom akceptacji konsumenckiej w kontekście zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku produktów spożywczych.

Z recenzji dr hab. Hanny Górskiej-Warsewicz, prof. SGGW



Książka wypełnia trzy bardzo istotne pola badawcze. Po pierwsze dotyczy systematyki ujęć koncepcji teoretycznych związanych z kategorią wartości konsumenckiej. Po drugie obejmuje zagadnienia analizy bibliometrycznej i systematycznego przeglądu literatury i ich roli w identyfikacji luki badawczej. Po trzecie zawiera wyniki własnych badań empirycznych z wykorzystaniem eksploracyjnego podejścia jakościowego (technika persony), wywiadów eksperckich oraz ilościowego modelu eksplanacyjnego typu SEM. Wszystkie wątki w książce mają charakter innowacyjny, są ujęte w bardzo spójny i powiązany wewnętrznie sposób. Każda część pracy jest opatrzona odpowiednim wstępem i przedstawieniem celu, pytań lub hipotez badawczych, które następnie są weryfikowane i komentowane. Stanowi to duży walor książki. Jest to pozycja wypełniająca istniejącą lukę badawczą w polskiej literaturze z tego zakresu.

Z recenzji prof. dr. hab. Adama Sagana

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki humanistyczne,  Nauki społeczne,  Popularnonaukowe
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wydawnictwo - adres:
pwe@pwe.com.pl , http://www.pwe.com.pl , 00-252 , ul. Podwale 17 /2 , Warszawa , PL
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2023
Wymiary: 0x0
Liczba stron: 310
ISBN: 9788320825442
Wprowadzono: 15.08.2023

Agnieszka Wiśniewska - przeczytaj też

Ana Lucia. Busca Piso Książka 20,20 zł
Dodaj do koszyka
Ana Lucia. Cambia la Vida Książka 21,72 zł
Dodaj do koszyka
Un Payaso loco zapnijcie pasy Książka 27,81 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - książki - Wartość konsumencka w kontekście zrównoważonego rozwoju Percepcja i akceptacja zrównoważonej wartości - Agnieszka Wiśniewska

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: