- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.graniczeń w postaci magazynów sklepowych. Ale chociaż format DVD szybko zyskiwał popularność, firma nie zaskoczyła. Wtedy Randolph postanowił zagrać kartą skandalu: Netflix za jedyne dwa centy oferował DVD z zeznaniami Billa Clintona w sprawie Moniki Lewinsky. Ten ruch sprawił, że media zainteresowały się firmą i z jej usług zaczęło korzystać więcej osób. Ten model biznesowy wciąż jednak wymagał sporo poprawek. Pewnej nocy w 1999 roku Randolph znalazł się w magazynie firmy w San Jose. Wokół były setki tysięcy płyt DVD. - Po co my to wszystko tu trzymamy? - zastanawiał się głośno. - Niech trzymają płyty, ile chcą - odparł Hastings. - Jak obejrzą jeden film, dostaną kolejny. Koniec z opłatami za przetrzymanie - to miało przyciągnąć klientów. Za tą nowością poszły dwie kolejne: określony miesięczny abonament za nieograniczoną liczbę wypożyczeń - jednej lub więcej płyt jednocześnie, w zależności od opłacanej stawki - i wygodna kolejka, dzięki czemu klient mógł określić, jaki film chce obejrzeć jako następny, i dostać go, gdy tylko płyta wróci od poprzedniego widza. Mimo niewielkich rozmiarów Netflix zaczął stanowić poważne zagrożenie dla Blockbustera. Jasne, klienci musieli czekać dzień lub dwa, aż płyta do nich dotrze, ale za to mogli wybierać z o wiele większej filmoteki niż w przeciętnej stacjonarnej wypożyczalni, a co jeszcze lepsze, trzymać film tak długo, jak tylko chcieli, i oglądać - nawet więcej niż raz - każdą produkcję w odpowiadającym im tempie. Kiedy skończyli film, odsyłali go w tej samej kopercie i dostawali kolejny - a wszystko to za sensowną miesięczną opłatą. Nie musieli się już martwić, że przyjdzie im regulować kary za opóźnienie albo siedzieć do późnej nocy, by obejrzeć film za jednym posiedzeniem. Nie musieli już całą rodziną jeździć do Blockbustera i przez godzinę kłócić się, co chcą obejrzeć. W zamian za odpuszczenie kar Netflix mógł cieszyć się stabilnym, przewidywalnym dochodem z abonamentów, i to bez kosztujących krocie stoisk w centrach handlowych. Potrzebnych było tylko kilka strategicznie ulokowanych tanich magazynów. [1] Ten i pozostałe cytaty ze Sztuki wojennej w przekładzie Roberta Stillera, Kraków 2003 (przyp. tłum.). [2] Sieć barów fast food specjalizujących się w sprzedaży słodyczy, zwłaszcza donutów. W latach 1996-2002 i 2015-2018 działała także w Polsce. [3] Znane amerykańskie korporacje, odpowiednio: ubezpieczeniowa i energetyczna (przyp. tłum.). [4] Organizacja walcząca z dyskryminacją w USA (przyp. tłum.). The Art of Business Wars: Battle-Tested Lessons for Leaders and Entrepreneurs from Historys Greatest Rivalries Copyright (C) by Wondery, Inc. 2021 Copyright (C) for the Polish edition by Wydawnictwo SQN 2021 Copyright (C) for the translation by Joanna Radosz 2021 Redakcja - Grzegorz Krzymianowski Korekta - Anna Strożek, Aneta Wieczorek Opracowanie typograficzne i skład - Joanna Pelc m Okładka - Paweł Szczepanik / Grafika na okładce - Tronin Andrei / Shutterstock. com All rights reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone. Książka ani żadna jej część nie może być przedrukowywana ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana czy powielana mechanicznie, fotooptycznie, zapisywana elektronicznie lub magnetycznie, ani odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydawcy. Drogi Czytelniku, niniejsza książka jest owocem pracy autora, zespołu redakcyjnego i grafików. Prosimy, abyś uszanował ich zaangażowanie, wysiłek i czas. Nie udostępniaj jej innym, również w postaci e-booka, a cytując fragmenty, nie zmieniaj ich treści. Podawaj źródło ich pochodzenia oraz, w wypadku książek obcych, także nazwisko tłumacza. Dziękujemy! Ekipa Wydawnictwa SQN Wydanie I, Kraków 2021 ISBN EPUB: 9788382101744 ISBN MOBI: 9788382101737 Wydawnictwo SQN pragnie podziękować wszystkim, którzy wnieśli swój czas, energię i zaangażowanie w przygotowanie niniejszej książki: Produkcja: Kamil Misiek, Joanna Pelc, Joanna Mika, Dagmara Kolasa, Grzegorz Krzymianowski Design i grafika: Paweł Szczepanik, Marcin Karaś, Agnieszka Jednaka Promocja: Piotr Stokłosa, Aldona Liszka, Szymon Gagatek, Łukasz Szreniawa, Aleksandra Parzyszek, Karolina Prewysz-Kwinto Sprzedaż: Tomasz Nowiński, Patrycja Talaga E-commerce: Tomasz Wójcik, Szymon Hagno, Marta Tabiś, Paweł Kasprowicz, Marcin Mendelski Administracja: Klaudia Sater, Monika Kuzko finanse: Karolina Żak, Honorata Nicpoń Zarząd: Przemysław Romański, Łukasz Kuśnierz, Michał Rędziak Spis treści Okładka Strona tytułowa Wstęp 1. Wejście na pole bitwy 2. Prowadzenie wojny 3. Zwycięska strategia 4. Pozycjonowanie 5. Nowatorstwo 6. Wykorzystywanie słabości 7. Nieczyste zagrywki 8. Zdobywanie serc i dusz 9. Wytrwałość Zakończenie Podziękowania Bibliografia Strona redakcyjna
książka
Wydawnictwo SQN Sine Qua Non |
Data wydania 2021 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 464 |
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Promocje: | wysyłka 24h |
Wydawnictwa: | SQN |
Kategoria: | Biografie i wspomnienia, negocjacje, Zarządzanie, książki o sprzedaży, Poradniki, Praca i kariera |
Wydawnictwo: | SQN Sine Qua Non |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2021 |
Wymiary: | 140x205 |
Liczba stron: | 464 |
ISBN: | 9788382101720 |
Wprowadzono: | 01.08.2022 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.