SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Wskazuję, nazywam, rozumiem cz. 3 (teczka)

Część 3: Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Harmonia
Oprawa miękka

Opis produktu:

Poniższa pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań. W teczce znajduje się:

instrukcja (przykłady ćwiczeń);
36 kart z fotografiami miejsc;
4 plansze ze zdjęciami postaci do wycięcia;
spis miejsc i postaci.

Zestaw plansz w teczce to zbiór fotografii różnych miejsc, z którymi dzieci mogą mieć styczność na co dzień lub podczas wyjazdów. Plansze przygotowane są z myślą o uczniach, którzy rozpoznają dane miejsca oraz postaci i potrafią je nazwać. Mają jednak problem z różnicowaniem pytań: `kto?`, `co?`, `gdzie?`, `co robi?`, `z kim?`.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwa: Harmonia
Kategoria: Nauki humanistyczne,  Pedagogika,  Dydaktyka,  Upośledzenie umysłowe,  książki o autyzmie
Wydawnictwo: Harmonia
Oprawa: miękka
Okładka: teczka
Wymiary: 215x305
ISBN: 9788380801578
Wprowadzono: 03.04.2019

RECENZJE - książki - Wskazuję, nazywam, rozumiem cz. 3, Część 3: Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań - Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 2 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: