SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Współczesne dyskursy medialne

Współczesne media, Tom 1

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Data wydania 2022
Oprawa miękka
Liczba stron 318

Opis produktu:

Seria Współczesne Media, którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddziaływania stała się wizytówką lubelskiego ośrodka medioznawczego, którego instytucjonalne ramy określane są współcześnie działalnością Instytutu Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. [...] kolejne dwa tomy serii `Współczesne Media` [...] zaproponowałyśmy jako spojrzenie na media z wykorzystaniem kategorii dyskurs - tak ważnej dla dwóch dziedzin, dla których medioznawstwo ma znaczenie kluczowe - nauk społecznych i humanistycznych. Ze Wstępu Iwona Hofman Danuta Kępa-Figura Współcześnie coraz trudniej odróżnić informację i dezinformację, fakty i fake newsy. Bywa, że wiedza jest traktowana jako opinia, którą można zignorować, a opinie, które powinno się zignorować jako wiedza. Nicią Ariadny w tym medialnym labiryncie jest nauka, w tym interdyscyplinarne badania, których efekty przedstawia monografia Współczesne media. Współczesne dyskursy medialne. Zawarte w niej artykuły zasługują na uwagę nie tylko ze względu na ich wartość merytoryczną, ale też przydatność w pogłębianiu kompetencji medialnych, bez których XXI wiek może stać się dla niektórych nowym średniowieczem.

Z recenzji prof. dr hab. Aliny Naruszewicz-Duchlińskiej

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Poradniki
Wydawnictwo: UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Wydawnictwo - adres:
wydawnictwo@umcs.eu , http://www.umcs.lublin.pl , 20-031 , Radziszewskiego 11 , Lublin , PL
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2022
Wymiary: 175 x 250
Liczba stron: 318
ISBN: 978-83-227-9571-2
Wprowadzono: 07.06.2022

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - książki - Współczesne dyskursy medialne, Współczesne media, Tom 1 - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: