Wykonywanie projektów reklam
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Ekonomik |
Data wydania 2022 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 322 |
Opis produktu:
Podręcznik przeznaczony dla osób, których obszarem zainteresowań zawodowych jest projektowanie graficzne. Mogą z niego korzystać nie tylko uczniowie zdobywający zawody: technika reklamy, technika fotografii i multimediów, fotografa, technika informatyka, technika programisty lub technika grafiki i poligrafii cyfrowej, ale również uczestnicy szkoleń z tego zakresu, freelancerzy, osoby samodzielnie przygotowujące się do egzaminu zawodowego oraz wszyscy zainteresowani problematyką projektowania graficznego. Autorka, pisząc tę książkę, dążyła do tego, aby była ona nie tylko podręcznikiem szkolnym, ale przede wszystkim publikacją o charakterze warsztatowym, po przeczytaniu której czytelnik będzie mógł tworzyć samodzielnie projekty graficzne. Podręcznik został podzielony na cztery części: Część pierwsza pt. Wprowadzenie zawiera omówienie podstawowych zagadnień związanych z projektowaniem reklam. W części drugiej pt. Projektowanie reklamy zewnętrznej omówiono i scharakteryzowano wybrane formy reklamy zewnętrznej oraz przedstawiono techniki pracy związane z tworzeniem i archiwizacją nowych dokumentów, korektą tonalną i barwną obrazów cyfrowych, retuszem fotografii portretowych i pejzażowych oraz zastosowaniem wektorowych narzędzi interakcyjnych, trasowania czy efektu szybkiego kadrowania. W części trzeciej pt. Dokumentacja dotycząca przygotowania reklamy zaprezentowano rodzaje dokumentów, które zawierają informacje niezbędne do wykonania projektu reklamy oraz przykładowe kalkulacje wykonania reklam i informacje z zakresu materiałoznawstwa. W części czwartej pt. Projektowanie reklamy do umieszczenia w mediach cyfrowych omówiono wybrane formy reklam internetowych, a także projektowanie stron internetowych, e-maili reklamowych, piktogramów, infografik, animacji poklatkowych oraz obróbkę plików audio i wideo.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Informatyka, Grafika komputerowa |
Wydawnictwo: | Ekonomik |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2022 |
Wymiary: | 179x240 |
Liczba stron: | 322 |
ISBN: | 9788377351284 |
Wprowadzono: | 10.03.2022 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.