SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa miękka
Liczba stron 184
  • Wysyłamy w 2 - 3 dni + czas dostawy
  • IPP kod Lato25 produkty

Opis produktu:

Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą.

Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi:
- jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej,
- jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii,
- w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans,
- jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie,
- jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej.

Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Promocje: Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Liczba stron: 184
ISBN: 978-83-208-2463-6
Wprowadzono: 03.09.2021

RECENZJE - książki - Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej - Maria Bajak

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: