SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo PWN
Data wydania 2012
Oprawa miękka
Liczba stron 220
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • DPD za 5,99

Opis produktu:

Książka przedstawia, jak skutecznie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, efektywnie włączyć się w wykonywanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska czyli jak zostać doskonałym liderem, menedżerem lub pracownikiem.

Pozycja prezentuje następujące zagadnienia:
zachowania organizacyjne,
czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy,
percepcję człowieka w rozumieniu środowiska pracy,
wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnozę,
motywację w firmie,
istotę, przyczyny i etapy istnienia grupy,
kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy,
podejmowanie decyzji,
porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie,
koncepcję i działanie kierownika oraz przywódcy.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Zarządzanie,  Poradniki,  Praca i kariera
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2012
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 220
ISBN: 978-83-01-14145-5
Wprowadzono: 06.11.2012

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - książki - Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania - Urszula Gros

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: