SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Zadania współczesnej metafizyki Spór o prawdę

Tom 13

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Polskie Towarzystwo Tomasza z Akwinu
Oprawa miękka
Liczba stron 412

Opis produktu:

Książka zawiera materiały z XIII Międzynarodowego Sympozjum Metafizycznego z cyklu `Zadania współczesnej metafizyki` na temat Spór o prawdę, które odbyło się 10 XII 2010 r. Publikacja została poszerzona o nowe artykuły w stosunku do wygłoszonych podczas sympozjum odczytów. Składa się z czterech części. Artykuły zawarte w pierwszej części ukazują główne zadanie filozofii, jakim jest poszukiwanie i poznawanie prawdy. Druga część zawiera teksty na temat rozumienia prawdy we współczesnych nurtach filozoficznych. W trzeciej części zostały zamieszczone artykuły omawiające podstawowe źródła sporu związane z poznawaniem prawdy. Ostatnia część książki zawiera teksty dotyczące roli prawdy w formowaniu poszczególnych dziedzin kultury (nauki, moralności, sztuki, religii). Autorami tekstów są m.in.: M. A. Krąpiec, Z. J. Zdybicka, V. Possenti, B. Wald, A. B. Stępień, J. Herbut, H. Kiereś, J. Jusiak, P. Pasterczyk, R. Ziemińska, J. Sochoń, J. Krokos, T. Biesaga.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki humanistyczne,  Filozofia
Wydawnictwo: Polskie Towarzystwo Tomasza z Akwinu
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 149x208
Liczba stron: 412
ISBN: 9788360144503
Wprowadzono: 11.02.2021

RECENZJE - książki - Zadania współczesnej metafizyki Spór o prawdę, Tom 13 - Andrzej Maryniarczyk, Paweł Gondek, Katarzyna Stępień

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: