SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Zarządzanie emocjami w organizacji

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej

książka

Wydawnictwo Difin
Oprawa miękka
Liczba stron 248
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Promocja InpostPay BW

Opis produktu:

W książce przedstawione zostały elementarne oraz najistotniejsze zagadnienia i ujęcia procesów emocjonalnych, a w szczególności ich udział w procesach percepcji, myślenia, uwagi i pamięci. Należy pamiętać, że procesy poznawcze oraz ich determinanta emocjonalna mają decydujący wpływ na kształtowanie się kultury organizacyjnej, w niej na aksjologię organizacji, procesy interpersonalne, a w tym na komunikację międzyludzką, system norm oraz reguł, jakie w niej obowiązują, panujący w niej klimat i układy baryczne emocji, motywacji oraz postaw pracowniczych, wraz z wymiarem materialnym kultury i strukturą fizyczną organizacji.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Zarządzanie zasobami ludzkimi,  książki o emocjach,  Poradniki,  Praca i kariera
Wydawnictwo: Difin
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 160x230
Liczba stron: 248
ISBN: 9788366491359
Wprowadzono: 24.06.2021

Adam Cichosz - przeczytaj też

RECENZJE - książki - Zarządzanie emocjami w organizacji - Adam Cichosz

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: