Zarządzanie motywacją pracowników
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo CeDeWu |
Data wydania 2023 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 224 |
- Wysyłamy w 24h - 48h
-
Opis produktu:
<p>W kolejnej - a zarazem poprawionej i uzupełnionej - edycji książki `Zarządzanie motywacją pracowników` przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację pracowników. Obecnie w centrum uwagi samego procesu jest człowiek, jego osobowość, a jednocześnie dynamiczne otoczenie, w jakim funkcjonuje, co powoduje, iż narzędzia motywacyjne również ulegają zmianie. Do końca lat 90. XX w. mieliśmy do czynienia głównie z pracownikiem nastawionym na korzyści finansowe i bezpieczeństwo zatrudnienia. Obecnie wykreował się typ pracownika, który jest bardziej świadomy swojego potencjału, preferowanych wartości, własnych aspiracji, mający na uwadze równoważenie własnego `koła życia`, na które to elementy zwraca uwagę w procesie pracy. Dominującym motywem u obecnych pracowników jest znalezienie i wykonywanie pracy, którą się bardzo lubi lub która jest wręcz wykonywana z pasją. Zaprezentowane w publikacji narzędzia analizy motywacji stanowią próbę odpowiedzi na kilka podstawowych pytań: Z jakim pracownikiem mamy dziś do czynienia? Co motywuje pracowników do działania? Jakie narzędzia są dzisiaj najbardziej skuteczne w procesie motywowania pracowników? Jak zarządzać motywacją pracowników? Motywacja pracowników ma istotne przełożenie na sprawność i efektywność organizacji. Ważnym wyzwaniem w organizacji jest nadążanie za wzrostem wymagań i oczekiwań pracowników z jednoczesnym zachowaniem efektywności ekonomicznej organizacji. Oprócz aspektów behawioralnych znaczącą kwestią jest przełożenie motywacji na wskaźniki ekonomiczne, takie jak: wydajność, produktywność, fluktuacja, poprawa jakości obsługi klienta itp. Książka jest przeznaczona dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR, studentów nauk ekonomicznych i wszystkich chcących zrozumieć istotę motywacji.</p>
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.