SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo PWN
Data wydania 2012
Oprawa miękka
Liczba stron 310
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • Promocja InpostPay BW

Opis produktu:

Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami? Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej? Co jest ważne, aby osiągnąć sukces na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych? Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza pojawienie się mechanizmów rynkowych, zmuszają uczelnie do poszukiwania odpowiednich działań, pozwalających na budowanie przewagi konkurencyjnej. Nowe podejście do zarządzania staje się koniecznością.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2012
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 310
ISBN: 978-83-01-17048-6
Wprowadzono: 05.07.2012

RECENZJE - książki - Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych - Anna Drapińska

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: