Zastosowanie terapii roślinnej w leczeniu koronawirusa SARS-CoV-2
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
- Wysyłamy w 24h - 48h
-
Opis produktu:
Koronawirus SARS-CoV2 to nowy patogen, którego nieraz porównuje się do bakterii wywołującej boreliozę. Jest podobnie przebiegły i nie zawsze od razu ujawnia skutki swojej aktywności. Może wydawać się bezobjawowy, ale czynić szkody w organizmie. I to nie tylko w układzie oddechowym, ale wszędzie tam gdzie komórki posiadają receptory ACE2. Dzięki nim może łatwiej przedostawać się do ich wnętrza. Sprawę komplikuje fakt, że komórki z tymi receptorami są niemal w całym organizmie, stąd informacje o zaatakowanym sercu, nerkach, wątrobie, jelitach czy układzie nerwowym itd. To opracowanie jest o tyle wartościowe, że nie zajmuje się całą otoczką związaną z polityką, WHO, Billem Gates`em, jakością przeprowadzanych testów czy zasadnością noszenia maseczek. Jest wartościowym kompendium, które powstało na bazie aktualnych obserwacji lekarzy, analiz naukowych (blisko 140 źródeł wymienionych w bibliografii) oraz wieloletnich doświadczeń autora w stosowaniu roślin przeciwko różnym lekoopornym patogenom. Opisuje w szczegółach zachowania profilaktyczne, zastosowanie leków roślinnych w przypadku czynnej infekcji (dokładne protokoły razem z dawkowaniem) oraz postępowanie w razie wystąpienia zespołu pokoronawirusowego. Bezcenna wiedza dla każdego!
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Kategoria: | Poradniki, Zdrowie |
Wydawnictwo: | Biały Wiatr |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wymiary: | 150x210 |
Liczba stron: | 135 |
ISBN: | 9788395615887 |
Wprowadzono: | 16.11.2020 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.