Zdumiewająca siła przetrwania
Jak żyć i przetrwać za biurkiem i jak zachować zdrowie? O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Poligraf |
Data wydania 2017 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 108 |
- Wysyłamy w 24h - 48h
-
Opis produktu:
Poradnik "Zdumiewająca siła przetrwania" dedykowany jest wszystkim, którzy większość czasu w pracy - i nie tylko - spędzają w pozycji siedzącej, zazwyczaj pochylonej nad laptopem. Jest nas ponad cztery miliony, a nasza grupa powiększa się o coraz młodszych członków...
Paweł M. Lipnicki - trener, coach, autor szkoleń, pisarz, aktor, wokalista, prezenter TV. Należy do najdłużej działających polskich szkoleniowców - ponad 30 lat pracy trenerskiej. Od 1993 r. współpracuje z TVP. Prezenter m.in. programów: "Sami o sobie", autorskiego "Stres ma wielkie oczy", "Mama i ja", "Kawa czy herbata", "Orzeł czy reszka". Odbył ponad 15 000 szkoleń, sympozjów, konferencji, warsztatów etc. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Autor ponad dwudziestu programów szkoleń: prozdrowotnych, prosprzedażowych, biurowych, antystresowych i negocjacyjnych dla VIP-ów, biznesmenów i prezenterów; a także autorskich seminariów techniki wystąpień publicznych dla trenerów, działaczy, przywódców i polityków oraz celebrytów (m.in. wspólnie z prof. Jerzym Bralczykiem i Krystyną Jandą).
W 2000 roku wygrał zawody trenerskie na specjalistycznym zgrupowaniu szkoleniowym i otrzymał tytuł trenera trenerów - LEADER of MIND TRAINERS; od tego czasu wykształcił kilka pokoleń trenerów biznesu. Liczba uczestników jego szkoleń, warsztatów i seminariów to nawet 2000 osób rocznie.
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.