SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Znaczenie social media marketingu w branży filmowej

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Łódzki
Data wydania 2025
Oprawa miękka
Liczba stron 204
  • Wysyłka Kup teraz, a produkt wyruszy do Ciebie już jutro!
    Dotyczy zamówień opłaconych przez PayU, kartą lub za pobraniem.
  • delikatesy - produkt książki

Opis produktu:

Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające specyfikę wskaźników marketingowych w mediach społecznościowych, a także elementy moderujące związane na przykład z gatunkiem filmu czy budżetem produkcji zaowocowały opracowaniem modelu uwypuklającego kluczowe czynniki wpływające na box office. Dzięki temu książka dostarcza zarówno naukowych, jak i praktycznych rekomendacji dla badaczy, studentów i praktyków działających w obszarze marketingu kultury, szczególnie marketingu filmowego, pomagając w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do zwiększenia widowni i zysków z box office.


Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

Klienci kupili również

S
Szczegóły
Dział: Książki
Promocje: wysyłka 24h
Kategoria: Nauki społeczne,  Ekonomia i biznes,  Marketing i reklama
Wydawnictwo: Uniwersytet Łódzki
Wydawnictwo - adres:
joanna.skopinska@uni.lodz.pl , http://www.wydawnictwo.uni.lodz.pl , 90-237 , Jana Matejki 34a , Łódź , PL
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2025
Liczba stron: 204
ISBN: 9788383315737
Wprowadzono: 27.12.2024

RECENZJE - książki - Znaczenie social media marketingu w branży filmowej - Viet-Błaszczyk Milena Le

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: