Życie w szkolnej klasie
Jak poprawić relacje i zapobiegać przemocy O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Jedność |
Data wydania 2018 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 160 |
Opis produktu:
Jednym z najpoważniejszych problemów dzisiejszej szkoły jest bez wątpienia przemoc wobec słabszych. Mierzą się z nią sami uczniowie, ich rodzice, a także nauczyciele, których rolą jest nie tylko przekazywanie wiedzy, ale również wychowywanie i kształtowanie odpowiednich postaw. Życie w szkolnej klasie to książka, która prezentuje odkrywczą, a co najważniejsze skuteczną metodę pracy z grupami dzieci i młodzieży, która gwarantuje szybkie i trwałe rezultaty na polu integracji, współdziałania i wzrostu empatii wobec wszystkich członków grupy. Mowa o Circle Time 3.0, która nie wymaga żadnych dodatkowych środków - wystarczy szkolna sala i nauczyciel prowadzący. Co za tym idzie, strategie stosowane w tej metodzie mogą być szybko wykorzystane za każdym razem, gdy zachodzi potrzeba interwencji w wewnętrzne relacje grupy.
Zapraszamy do lektury i wcielania metody Circle Time 3.0 w życie!
Odbiorcy:
- nauczyciele i wychowawcy pracujący w szkołach podstawowych i średnich
- wychowawcy, animatorzy i opiekunowie pracujący z grupami młodzieży
- pedagodzy i psychologowie zajmujący się problemami w grupach młodzieży.
Dlaczego warto sięgnąć po tę książkę?
- podaje sprawdzone metody poprawiania relacji w grupach młodzieży i rozwiązywania problemów
- prezentuje metodę sprawdzoną w praktyce i łatwą w stosowaniu w warunkach szkolnych
- pozwala osiągać wymierne rezultaty i realnie zapobiegać problemom w grupach młodzieży.
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.