- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.eciw potrzebom klientów, którzy preferują zakupy online. Opracowują aplikacje mobilne z wirtualnymi spacerami pozwalającymi w atrakcyjny sposób zapoznać się z ofertą na przykład mieszkań na sprzedaż czy pokojów do wynajęcia. Dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości umożliwiają klientom dokładne obejrzenie na ekranie smartfona lub tabletu produktów: ubrań - na sobie, mebli - w odpowiednim miejscu w mieszkaniu, samochodów - we własnym garażu. Tworzenie pozytywnego doświadczenia klienta może stanowić przewagę konkurencyjną i zapewnić firmie wzrost przychodów. Obserwuje się, że klienci są gotowi zapłacić więcej za produkt lub usługę, jeśli otrzymają dobrą obsługę we wszystkich kanałach komunikacji. 2. Pozyskanie nowych klientów Millenialsi, a także przedstawiciele pokolenia Y i Z, nie odrywają się od swoich smartfonów. Jeśli twoje usługi i produkty są przeznaczone właśnie dla nich, to posiadanie aplikacji mobilnej staje się koniecznością. Już nie wystarczy dostęp do usług i produktów poprzez responsywną stronę internetową. Młodsze pokolenia chcą wiedzieć, że rozumiesz ich przyzwyczajenia i potrzeby i udostępnisz im swoją ofertę poprzez intuicyjną i zgrywalizowaną aplikację mobilną. Jak się okazuje, liczba godzin spędzanych online na urządzeniu mobilnym dynamicznie rośnie w każdej grupie wiekowej, dlatego poprzez aplikację możesz pozyskać klientów wśród różnych grup użytkowników. 3. Narzędzie marketingowe Czy wiesz, że aplikacja mobilna jest nowoczesnym narzędziem marketingowym? Dzięki aplikacjom spełnia się sen marketera: poprzez powiadomienia (notyfikacje push) klient może otrzymać ofertę dokładnie taką, jakiej w danym momencie potrzebuje. Aplikacja umożliwia zbieranie danych o użytkowniku i jego preferencjach, a dzięki elementom sztucznej inteligencji może przygotować na ich podstawie i wysłać spersonalizowaną ofertę prosto na urządzenie mobilne. Powiadomienia mogą dotyczyć aktualnych zniżek, promocji, nowych funkcjonalności służą podtrzymaniu kontaktu z klientem[3]. Aplikacja mobilna pomaga także wykorzystać potencjał mediów społecznościowych. Zachęca do dzielenia się opiniami o tym, co oferujesz. Wspiera marketing szeptany, umożliwia klientom zostanie ambasadorami twojej marki. 4. Zwiększenie widoczności marki Użytkownicy spędzają coraz więcej czasu wpatrzeni w swoje urządzenia mobilne, szczególnie podczas podróży zatłoczoną komunikacją miejską[4]. W takich momentach smartfon pozwala odizolować się od otoczenia i zanurzyć w prywatnym świecie, co zmniejsza poczucie dyskomfortu związane z tłokiem. I w tych momentach użytkownik będzie skłonny skorzystać z aplikacji twojej marki. W tym celu nie trzeba od razu tworzyć zaawansowanej aplikacji sprzedażowej. Na początek wystarczy prosta, ale wciągająca gra mobilna, która zwiększy zainteresowanie twoją ofertą oraz rozpoznawalność marki. Pamiętaj: potencjalny klient zapamięta twoją markę dopiero wtedy, gdy zauważy ją co najmniej 20 razy w różnych kontekstach, dlatego warto zadbać o odpowiednią widoczność w różnych kanałach promocyjnych. 5. Zwiększenie lojalności i zaangażowania klientów Czy wiesz, że w ciągu dnia masz aż 150 okazji (tak zwany mikromomentów[5]), by nawiązać kontakt z klientami i partnerami biznesowymi poprzez tablet lub smartfon? Użytkownicy sięgają po smartfon, czekając w kolejce w supermarkecie, jadąc na spotkanie, oglądając telewizję. Aplikacja mobilna, która może działać offline - w pociągu, autobusie, samolocie - pomoże zbudować o wiele większe zaangażowanie niż responsywna strona WWW. Dobrze zaprojektowana, przydatna aplikacja ma szansę na stałe zagościć w smartfonie twoich klientów, którzy będą korzystać z niej podczas mikromomentów. Każdy taki moment, choć przelotny, można wykorzystać, aby przyciągnąć uwagę użytkownika i budować świadomość marki. 6. Innowacyjność i konkurencyjność biznesu Czy wiesz, że aplikacje mobilne mają dopiero dziewięć lat? Świat mobilny jest w fazie rozwoju, nie wszystkie karty zostały rozdane. Choć konkurencja jest coraz większa, to wciąż można powalczyć o kawałek mobilnego tortu. Co chwila pojawiają się nowe technologie, które inspirują do szukania nowych, niespotykanych rozwiązań i wymyślania nieznanych dotąd usług i produktów. Małe firmy, w których innowacje wprowadza się łatwiej niż w dużych korporacjach, mają szansę szybciej zaimplementować nowe rozwiązania i zyskać przewagę konkurencyjną. Startupy takie jak Uber czy Airbnb (dziś giganci sharing economy, ekonomii współdzielenia) nie mogłyby zagrozić pozycji tradycyjnych korporacji, gdyby nie mobilna rewolucja i nisza związana ze zmianą przyzwyczajeń i potrzeb klientów. Nie tylko wizja spektakularnego sukcesu, lecz także chęć dotrzymania kroku konkurencji jest wystarcza
Szczegóły | |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | ekonomia i biznes |
Wydawnictwo: | Mt Biznes |
Rok publikacji: | 2018 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.