Ebook Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego pdf
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Wydawnictwo Infor |
Data wydania 2024 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
Wieloletnia współpraca z klientem wymaga czegoś więcej niż tylko profesjonalnych umiejętności technicznych. Kluczowe znaczenie mają również umiejętności interpersonalne - takie jak komunikacja, asertywność oraz zrozumienie psychologicznych mechanizmów, które wpływają na relacje międzyludzkie.
Poradnik Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego uczy nie tylko, jak nawiązywać pierwsze kontakty z klientem, lecz także jak budować i pielęgnować długotrwałe relacje, które przetrwają próby czasu, a ponadto jak w sposób profesjonalny zakończyć współpracę, gdy stanie się to konieczne.
Całość została podzielona na cztery rozdziały, a w każdym z nich skoncentrowano się na innym aspekcie relacji biznesowych - począwszy od podstaw, przez strategiczny rozwój, aż po kluczowe kwestie związane z asertywnością i skuteczną komunikacją. Opracowanie zawiera zarówno informacje o charakterze teoretycznym, jak i praktyczne wskazówki, które mogą być bezpośrednio zastosowane w codziennej pracy zawodowej. Jest to kompendium wiedzy, które pozwoli Czytelnikom lepiej zrozumieć mechanizmy rządzące relacjami z klientami oraz wprowadzić skuteczne strategie do działań biznesowych.
Publikacja jest skierowana do właścicieli biur rachunkowych, księgowych, doradców podatkowych oraz wszystkich, którzy w swojej pracy na co dzień mają kontakt z klientami. Przedstawione w niej treści mogą być również pomocne dla osób zarządzających zespołami w branży finansowej, które chcą zwiększyć efektywność swoich działań przez rozwój relacji z klientami.
O AUTORCE:
Dr Nelli Artienwicz - trenerka i badaczka w obszarze rachunkowości behawioralnej, która wprowadziła psychologię do polskiej rachunkowości. Wykładowca akademicki, księgowa, mentorka, autorka książek. Jest certyfikowaną trenerką FRISŽ, konsultantką odporności psychicznej MTQPlusŽ, certyfikowanym coachem kognitywnym, trenerką neuromedytacji oraz facylitatorką medytacji aktywnych OshoŽ, a przy tym doktorem nauk ekonomicznych. Ma ponad 25-letnie doświadczenie trenerskie, a także w pracy księgowo-podatkowej - zarówno etatowej, jak i B2B.
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Wydawnictwo: | Infor |
Rok publikacji: | 2024 |
Liczba stron: | 90 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.