SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Budowanie związków z klientami na rynku business to business pdf

  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Wydawnictwo CeDeWu
Data wydania 2015
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketingu relacji w realnych działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia są rezultatem badań polskich specjalistów z zakresu rynku business to business. Monografia powstała w związku z ogólnopol­ską konferencją naukowo-biznesową pn.: Budowanie związków z klientami na rynku business to business, która miała miejsce we Wrocławiu. Przedmio­tem zainteresowania autorów niniejszej publikacji są zagadnienia związane z budowaniem związków pomiędzy podmiotami rynku B2B. Autorzy, w prze­ważającej większości przypadków, skoncentrowali się na kwestiach związanych z kształtowaniem przez przedsiębiorstwo związków z klientami. Stąd szczególnego znaczenia nabiera marketing relacji, jako stosunkowo nowa filozofia prowadzenia działalności marketingowej przez funkcjonujące w Pol­sce firmy. Należy jednak dodać, iż marketing relacji w warstwie teoretycznej charakteryzuje się już na tyle bogatym dorobkiem, iż niniejsza publikacja pre­zentuje tylko wybór z szerokiej problematyki budowania związków na płaszczyźnie przedsiębiorstwo - klient. 

`...wykorzystanie najnowszego krajowego i zagranicznego dorobku piśmienniczego z zakresu zarządzania relacjami z klientem, a także zilustrowanie czę­ści teoretycznej opisami przypadków z wdrożeń marketingu relacji w wybranych przedsiębiorstwach.`
Andrzej Bajdak (recenzent) 

`Książka adresowana do praktyków gospodarczych. I to bez względu na szczebel zarządzania, ponieważ prezentowane treści będą przydatne zarów­no przedstawicielowi handlowemu, jak również członkom kadry zarządzającej. Pozycja powinna być przedmiotem zainteresowania wszystkich specjali­stów z zakresu rynku business to business. Wpływa na to różnorodność oraz aktualność prezentowanych wyników badań.`
Olgierd Witczak (Wstęp) 

`Dzięki uczestnictwu właśnie w tego typu forach wymiany myśli i doświadczeń, dostrzegamy wiele możliwości współpracy, które w naszym przekona­niu mogą owocować wspólnymi projektami, z korzyścią zarówno dla środowiska nauki, jak i biznesu.`
Tomasz Balin, Janusz Latacz, Zarząd Simple Sp. z o.o.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  inne
Wydawnictwo: CeDeWu
Wydawnictwo - adres:
redakcja@cedewu.pl , http://www.cedewu.pl , 00-680 , ul. Żurawia 47/49 , Warszawa , PL
Rok publikacji: 2015
Język: polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

RECENZJE - eBook pdf - Budowanie związków z klientami na rynku business to business - pdf

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 4 oceny )
  • 5
    3
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: