- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.kstu, mowy ciała aktorów. Spróbuj również powtarzać za aktorami niektóre słówka, a najlepiej całe zdania. Poprawi to w znacznym stopniu Twój akcent oraz wymowę. Powtarzaj wyrażenia, słówka od 3 do 5 razy. Powtarzanie gwarantuje lepszą prędkość mówienia. Najlepsze efekty Twojej nauki są wtedy, kiedy jesteś zrelaksowany. A więc wieczorem, po pracy posłuchaj muzyki relaksującej. Nie musisz jej słuchać świadomie. Wystarczy, że dzięki niej będziesz czuł się bardziej rozluźniony. Ucząc się zwrotów, słówek głośno je powtarzaj. W drodze do pracy, w chwilach przerwy opisuj rzeczy, które widzisz: obrazki, reklamy, itp. Możesz robić to w myślach. Dzięki temu uczysz się myślenia w języku angielskim. Wybierz jakiś wyraz związany z pracą, biznesem, a następnie poszukaj w Internecie zdań, w których on występuje. W ten sposób zapamiętujesz ten wyraz lepiej i zdecydowanie szybciej. Popraw rozumienie ze słuchu słuchając różnych akcentów. Stwórz wokół siebie środowisko języka angielskiego: gazety angielskie, wchodź na strony internetowe w języku angielskim, słuchaj wiadomości biznesowych po angielsku, naśladuj styl mówienia prezenterów. UNIT 1. Telephone Language and Conversations (Rozmowy telefoniczne) Jak rozmawiać przez telefon? Telefon powinien być daleko od radia i telewizji. Zanim zadzwonisz weź kilka głębokich wdechów. Pomoże Ci to bardziej się rozluźnić. Jeśli jeszcze nie czujesz się pewnie co do poziomu rozmów po angielsku przez telefon, zawsze możesz mieć przed sobą (na biurku, na ekranie komputera) potrzebne wyrażenia, rozmówki telefoniczne. Zanim zadzwonisz do danej firmy wcześniej upewnij się co do informacji, którą chcesz przekazać. Zastanów się jakie pytania możesz usłyszeć od rozmówcy. Pomoże Ci to lepiej zrozumieć daną osobę. Miej przy sobie kartkę i długopis. Nie dzwoń w nieskończoność. W trakcie trwania rozmowy przedstaw się i podaj nazwę firmy, z której dzwonisz. Mów wolno i wyraźnie. Śmiało zadawaj pytania. Rób notatki. Gdy zadzwoni drugi telefon, nie odbieraj, ponieważ zawsze pierwszeństwo ma osoba, z którą już rozmawiasz. Rozmowę zakończ uprzejmie, dziękując za nią. Minisłownik: Telefon WSKAZÓWKA: Przeczytaj wyraz (lub wyrażenie) i z każdym spróbuj utworzyć jedno zdanie. answer - odbierać (telefon) answerphone (answering machine) - automatyczna sekretarka area code - numer kierunkowy business call - rozmowa służbowa by fax - faxem by telephone - telefonicznie connection - połączenie cordless telephone - telefon bezprzewodowy cut somebody off - rozłączyć kogoś dial - wykręcić numer digit - cyfra direct line - połączenie bezpośrednie engaged - zajęty extension - telefon wewnętrzny give somebody a call - zadzwonić do kogoś hang on - poczekać (nie rozłączać się) hang up - odwiesić, odłożyć (słuchawkę) house telephone - domofon international call - rozmowa międzynarodowa lift - podnosić słuchawkę line - połączenie local call - rozmowa miejscowa long distance call - rozmowa międzymiastowa make a call - dzwonić message - wiadomość mobile phone - telefon przenośny phone box - budka telefoniczna phone directory / book - książka telefoniczna phone number - numer telefonu phonecard - karta telefoniczna reverse charge call - rozmowa na koszt abonenta phone - telefonować ring - dzwonić ring up - zatelefonować switchboard - centrala telefoniczna telephone bill - rachunek telefoniczny telephone box - budka telefoniczna telephone call - rozmowa telefoniczna telephone exchange - centrala telefoniczna telephone operator - telefonist(k)a telephone orders - zamówienia telefoniczne telephone set - aparat telefoniczny unlimited usage - nieograniczone korzystanie voice mail - poczta głosowa Wyrażenia przydatne przy każdej rozmowie telefonicznej WSKAZÓWKA: Przeczytaj poniższe zwroty i twórz z nimi własne dialogi. Powtarzaj głośno po kilka razy poniższe zwroty, a potem przypominaj je sobie nie patrząc na ekran. 1. Answering the phone Odbieranie telefonu Hello? Halo? Good morning/afternoon/evening, Ann Smith speaking. Dzień dobry/Dobry wieczór, mówi Ann Smith. Ann speaking. How can I help you? Mówi Ann. W czym mogę pomóc? Ann Smiths office ! Biuro Anny Smith! Who would you like to speak to? Z kim chcesz rozmawiać? 2. Introducing yourself Przedstawianie się Hello, this is Peter Bell calling. Dzień dobry, mówi Peter Bell. Peter Bell speaking. Mówi Peter Bell. Hello, Peter Bell from the ReadBook Company here. Dzień dobry, z tej strony Peter Bell z firmy ReadBook. Could you tell me ...? Czy możesz mi powiedzieć ... ? Im ringing to enquire about ... Dzwonię aby zapytać ... 3. Asking for someone Pytanie się o kogoś Can I speak to Adam White? Czy mogę rozmawiać z Adamem White? Id like to speak to Adam White, please. Chciałbym rozmawiać z Adame
Szczegóły | |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | nauka języków, język angielski |
Wydawnictwo: | Eprofess |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Wprowadzono: | 20.03.2013 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.