SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Content marketing - Audiobook mp3

Od strategii do efektów

  • mp3

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

audiobook mp3 do pobrania

Czyta Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Wydawnictwo OnePress
Data wydania 2020
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

Złów złotą rybkę w oceanie internetu!</h2
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji.
Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe.
Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę.
Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych `złotych rybek` miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny.
Jak temu zaradzić?
Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:

1. Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
2. Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
3. Czy content marketing sprzedaje?
4. Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
5. Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
6. W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
7. Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
8. Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
9. A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Kategoria: ekonomia i biznes,  poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
Wydawnictwo: OnePress
Wydawnictwo - adres:
helion@helion.pl , http://www.helion.com.pl , 44-100 , ul. Kościuszki 1 C , Gliwice , PL
Rok publikacji: 2020
Język: polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)
Czyta: Justyna Bakalarska-Stankiewicz

RECENZJE - eBook mp3 - Content marketing - Audiobook mp3, Od strategii do efektów

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: