Ebook Customer engagement pdf
Management practices in the consumer goods and services sector
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Wydawnictwo Difin |
Data wydania 2019 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
Customer engagement is a customers voluntary contribution of resources to a firms marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational drivers. Customer engagement in this book refers to the engagement of individual customers, that is, consumer buyers, final consumers, or consumer end-users, either initiated by companies or the customers themselves. The authors reveal both the current practices of firms as well as their plans for customer engagement, and answer the following research questions:
1. How should the customer engagement phenomenon be defined from a managerial point of view?
2. What are the forms of customer engagement which need to be managed in business practice?
3. What are the basics of customer engagement management?
4. What are the external conditions for customer engagement management ?
5. What is the intensity of customer engagement in business practice?
6. What are the consequences of customer engagement for firms?
7. What are the firms efforts in managing customer engagement?
The current book advances the understanding of customer engagement as an object of management endeavours by companies in the business practice of the consumer goods and services sector and is therefore insightful for marketing academics, practitioners and students.
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | ekonomia i biznes |
Wydawnictwo: | Difin |
Rok publikacji: | 2019 |
Język: | angielski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.