SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna mobi,epub,pdf

Raz kupujesz, pobierasz w wielu formatach.
Kupując wybrany plik otrzymujesz możliwość pobrania go w kilku aktualnie dostępnych formatach. Informacja o tym, jakie formaty przyporządkowane są do danego pliku, podana jest za tytułem oraz w ikonce multiformat.
  • mobi
  • epub
  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Wydawnictwo Akademia Rozwoju Coaching Życia
Data wydania 2024
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

Książka dr Renaty Zarzyckiej pt. "Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja medialna", omawia przemiany związane z cyfryzacją mediów w ostatnich trzech dekadach i powiązane z nimi pojęcie cyfryzacji oraz konwergencji w odniesieniu do różnych mediów. Dalej definiuje je ze szczególnym uwzględnieniem cyfryzacji, konwergencji mediów oraz mediatyzacji. Porusza temat pracy dziennikarzy, zwyczajów czytelników oraz danych ze statystyk w mediach prasowych, a także z zamieszczanych na ich łamach reklam. Prezentuje również wyzwania stojące przed współczesnymi mediami prasowymi.
Przedmiotem rozważań niniejszej pracy uczyniono zagadnienie cyfryzacji prasy. Praca obejmuje problematykę rozwoju prasy i wskazuje na jego przeobrażenia oraz perspektywy funkcjonowania na tle transformacji cyfrowej współczesnych mediów. Proces ten wpisuje się w kontekst innych współczesnych procesów m.in. ekonomia, gospodarka, polityka, zarządzanie, globalizacja, procesy, ekonomiczno-gospodarczego, socjologiczno-kulturowego, komercjalizacji, marketingu, zarządzania i globalizacji. Efekty tych zmian można dostrzec również w obszarze informatyczno-technicznym, który w ostatnich trzech dekadach stopniowo przyspieszał. Szczególnie uwidocznił się on w czasie pandemii COVID-19 podczas wielomiesięcznego lockdown, ze skutkiem nieodwracalnych i długotrwałych zmian na rynku mediów, szczególnie związanych z prasą i reklamą.
Uzupełnieniem książki jest 473 przypisy źródłowe, bogata bibliografia, spis tabel, oraz dodatkowe materiały, związane z tematyką pracy.

O autorze:
Dr Renata Zarzycka - doktor Komunikacji Społecznej i Mediów, medioznawca, dyplomowany coach, mediator i negocjator, Współautor kilkudziesięciu artykułów naukowych, poświęconych edukacji medialnej i społecznej komunikacji oraz ponad setki cyfrowych prac w formie audiobooków i ebooków.

Spis treści:

Recenzja 1 - prof. ucz. dr hab. Piotr Drzewiecki
Recencja 2 - prof. dr hab. Karol Klauza

Wstęp

1. Przemiany związane z cyfryzacją mediów

2. Pojęcie cyfryzacji i konwergencji w odniesieniu do różnych typów mediów

2.1. Wpływ techniki cyfrowego kodowania danych na rozwój komputeryzacji
2.2. Pojawienie się Internetu a kryzys prasy drukowanej
2.3 Zdefiniowanie cyfryzacji i digitalizacji
2.3.1. Zdefiniowanie pojęcia digitalizacja
2.3.2. Frekwencja terminów cyfryzacja i digitalizacja w Internecie
2.4. Procesy cyfryzacji prasy a postęp techniczny

3. Konwergencja mediów - koncepcje, rodzaje, przejawy

3.1. Definicje i przyczyny konwergencji
3.2. Rodzaje konwergencji

4. Cyfryzacja i konwergencja mediów a sektor prasy

4.1. Konwergencja a media i praca dziennikarzy
4.2. Konwergencja a treści publikowane w mediach
4.3. Konwergencja a konsumpcja mediów i zwyczaje odbiorców
4.4. Konwergencja a dane statystyczne w mediach prasowych

5. Rola reklamy w mediach prasowych

5.1. Rola promocji w marketingu prasowym
5.2. Rodzaje reklamy tradycyjnej i cyfrowej
5.3. Statystyki reklamowe w mediach

Zakończenie
Bibliografia
Akty prawne
Monografie
Raporty i sprawozdania badawcze
Artykuły i prace naukowe
Artykuły prasowe
Słowniki i encyklopedie
Spis tabel
Streszczenie

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Wydawnictwo: Akademia Rozwoju Coaching Życia
Rok publikacji: 2024
Liczba stron: 275
Język: polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

produkt cyfrowy
produkt cyfrowy
produkt cyfrowy
produkt cyfrowy
produkt cyfrowy

RECENZJE - eBook, multiformat: mobi, epub, pdf - Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna - mobi, epub, pdf

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: