Ebook Destrukcyjna psychoterapia metodą Hellingera mobi,epub,pdf
Raz kupujesz, pobierasz w wielu formatach.
Kupując wybrany plik otrzymujesz możliwość pobrania go w kilku aktualnie dostępnych formatach. Informacja o tym, jakie formaty przyporządkowane są do danego pliku, podana jest za tytułem oraz w ikonce multiformat.
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Wydawnictwo Monumen |
Data wydania 2016 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
Ustawienia te budzą sprzeciw wielu środowisk naukowych, wedle których nie spełniają one podstawowych wymagań, jakie stawia się współczesnym szkołom psychoterapeutycznym. Proponowane sesje ustawień rodzinnych przypominają raczej seanse spirytystyczne, aniżeli poważną terapię. Ks. dr Mariusz Gajewski
Nie każdy wie, że niemały wpływ na powstanie psychoterapeutycznej metody Berta Hellingera wywarło plemię Zulusów, wśród którego mieszkał wcześniej przez kilkanaście lat. To stamtąd m.in. zaczerpnął inspirację do tego, by podczas prowadzonej przez siebie terapii nawiązywać kontakty ze zmarłymi przodkami. Swoje spirytystyczne twierdzenia wywodzi on z przejętej od nich koncepcji wiedzącego pola. Niemiecka prasa wspominała o niejednym przypadku samobójstwa popełnionego z powodu tej kontrowersyjnej terapii. Zatem zanim się nią zainteresujemy, warto wcześniej zapoznać się
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | religie |
Wydawnictwo: | Monumen |
Rok publikacji: | 2016 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.