Ebook Droga do wojny kulturowej pdf
Ideologia Dobrej Zmiany
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Wydawnictwo Elipsa |
Data wydania 2021 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
Prezentowana praca jest rezultatem analizy dyskusji toczącej się od kilku lat wokół fenomenu przemiany państwa demokratycznego w hybrydowy system polityczny. W świetle większości diagnoz nie ulega wątpliwości, że III RP spełniająca jeszcze niedawno elementarne kryteria stabilności, lokuje się dzisiaj w kategorii państw demokratycznie ułomnych, pozbawionych predykatu liberalna i ewoluujących w trudnym do przewidzenia kierunku. Jest on kształtowany przez populistyczny, daleki od spójności projekt Dobrej Zmiany i autorytarny styl obozu politycznego, który pod tym szyldem odniósł serię zwycięstw wyborczych. Trawestując rozważania Jerzego Szackiego nad populizmem: Prawo i Sprawiedliwość oferowało swoim zwolennikom rodzaj wiary, która miała swój kościół (partię), proroka (od kwietnia 2010 również świętego), ale pozbawiona była teologii i popularności, które pozwalałyby wykroczyć poza status sekty. Układ tych metafor może ilustrować zarysowaną w tej pracy analizę mechanizmów przemiany PiS w formację ludowo - narodową, konstruowaną wokół ideologii egzystencjalnie podstawowego podziału kulturowego.
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | polityka |
Wydawnictwo: | Elipsa |
Rok publikacji: | 2021 |
Liczba stron: | 162 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.